Menu

توسعه‌دهنده Monster Boy به سخت‌افزار Nintendo Switch نسل بعدی اشاره کرده‌است

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از wccftech، یکی از عوامل استودیوی FDG Entertainment، توسعه دهنده عنوان Monster Boy and the Cursed Kingdom، اخیراً اشاره کرده که سخت افزار "نسل بعدی" Nintendo Switch در دست کار است.

توسعه دهنده Monster Boy and the Cursed Kingdom در پرسش و پاسخ مربوط به روز‌رسانی‌های نسل بعدی در توییتر به یک مدل جدید از کنسول Nintendo Switch اشاره کرد که احتمالاً از وضوح تصویر 4K پشتیبانی می‌کند.

طی هفته‌های گذشته تعداد بیشتری از افراد صنعت بازی‌های ویدیویی در مورد مدل جدید Nintendo Switch صحبت کرده‌اند. اخیراً مشخص شده است که شرکت Nintendo ظاهراً از توسعه‌دهندگان می‌خواهد بازی‌های Switch را با با قابلیت اجرا بر روی وضوح تصویر 4K آماده کنند، این پیشنهاد نشان می‌دهد که مدل جدید یک نسخه قابل توجه و بسیار قدرتمندتر نسبت به مدل پایه است که در حال حاضر در بازار موجود است.

به گفته‌ی وی :"چندین توسعه دهنده بازی، که سعی در مخفی نگه‌داشتن هویت خود دارند، گفتند که Nintendo از آنها خواسته است تا بازی‌های خود را برای وضوح 4K آماده کنند، که نشان‌ می‌دهد یک نسخه به روزرسانی در در راه است."

تنها نسخه‌ی سخت افزاری متفاوت از Nintendo Switch پایه که تاکنون منتشر شده، Nintendo Switch Lite است. این نسخه از کنسول که حدود یک سال پیش منتشر شد، به عنوان یک سوئیچ ثانویه عالی است، زیرا با داک سازگار نیست و سخت افزار لازم برای تولید فیلم را ندارد.

با توجه به فروش بسیار بالای جدیدترین کنسول شرکت Nintendo در بازه‌ی زمانی کوتاه، ایده‌ی ساخت کنسولی قدرتمندتر نسبت به نسخه‌ی پایه برای نسل بعد با قابلیت پشتیبانی از بازی‌های نسل فعلی و بعدی می‌تواند هر بازیبازی را برای خرید کنسول نسل بعدی Nintendo به فکر فرو ببرد، خصوصا که تاکنون شاهد عرضه‌ی عناوین بسیار موفق و سرگرم‌کننده‌ای برای Nintendo Switch بوده‌ایم. در هر حال خبر ساخت این کنسول نسل بعدی هنوز توسط Nintendo تایید یا ارائه نشده است و تا زمان اعلام رسمی خبر باید منتظر بمانیم.