Menu

بازی No More Heroes 3 تأخیر خورد

به گزارش پردیس‌گیم، استودیوی Grasshopper Manufacture اعلام کرد که بازی No More Heroes 3 که پیش از این قرار بود در سال 2020 عرضه شود، تأخیر خورده و قرار است در تاریخ دیگری عرضه شود. بازی مذکور هم‌اکنون برای انتشار در سال 2021 میلادی هدف‌گذاری شده است. علت این تأخیر طبق معمول این روزها، همه‌گیری جهانی ویروس COVID-19 اعلام شده است و در همین خصوص مغز متفکر استودیو یعنی جناب Goichi Suda ملقب به سودا 51 پیامی را در حساب شخصی خودش در شبکه‌ی اجتماعی توئیتر نشر داده است.

سودا در پیامش اعلام کرده است که این همه‌گیری جهانی دردسر زیادی برای توسعه‌ی بازی ایجاد کرده است و همه‌ی برنامه‌های ما را به هم زده، از این رو منجر به این تأخیر غیر منتظره برای بازی شده است. با این حال اعضای تیم سخت در حال کار هستند تا بازی را به سطح کیفی مطلوب برسانند و بهینه‌سازی‌های لازم را انجام دهند. سودا بابت این موضوع عذرخواهی کرد و گفت که تیم توسعه تمام توان خود را به کار خواهد گرفت تا بازی به بهترین شکل در سال آینده‌ی میلادی راهی قفسه‌ها شود.

همچنین سودا یک طرح جدید را نیز به اشتراک گذاشت، این طرح توسط Darick Robertson کار شده و Demzamtiger & His Master نام دارد. سودا قول اطلاعات جدید در ماه‌های آینده را نیز داد.

suda 51

بازی No More Heroes 3 در حال حاضر به صورت انحصاری برای کنسول Nintendo Switch در دست ساخت است و قرار است ماجراهای تراویس را از سر گیرد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ از طرفداران کارهای سودا51 هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.