Menu

گزارش؛ Cyberpunk 2077 به نسبت The Witcher 3 حدود 15 الی 20% فایل‌های صوتی بیشتری خواهد داشت

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، به تازگی دنیل احمد، آنالیزگر ارشد Niko Partners (تشکیلاتی که وظیفه‌ی انتشار بازی‌ها در آسیا را بر عهده دارد) یک سری تصویر از جلسات دوبله‌ی چینی بازی را در توئیتر به اشتراک گذاشته و جزئیات بیشتری درمورد Cyberpunk 2077 و مقایسه آن با ساخته‌ی قبلی استودیوی لهستانی را منتشر کرده.

در ادامه تعدادی از تصاویر منتشر شده از استودیوی صداگذاری چینی را مشاهده می‌کنید؛

2

1 4

3

بیش از 150 هنرمند، 100 هزار خط، 4 استودیوی ضبط صدا و 10 هزار ساعت وقت صرف شده.

تنها صداگذاری بیشتر نیست که در Cyberpunk 2077 بالاتر از The Witcher 3 قرار دارد، همانطور که CD Projekt Red پیش‌تر تأیید کرده بود جدیدترین ساخته‌ی آن‌ها محتویات دانلودی بیشتری نیز دریافت خواهد کرد.

بله، می‌توانید بعد از روز عرضه انتظار مسیر مشابه‌ای (همانند The Witcher 3) داشته باشد. در واقع، حتی منتظر بیشتر از این‌ها باشد. فعلاً زیاد وارد جزئیات نمی‌شویم ولی تا قبل از فرا رسیدن روز عرضه شفاف سازی بیشتری خواهیم داشت. همینطور که به زمان انتشار نزدیک می‌شویم، منتظر شنیدن برنامه‌های ما برای پشتیبانی از بازی باشید؛ یک سری DLC رایگان و بسته‌های گسترش دهنده معرفی خواهند شد… همانطور که گفتم، خیلی زود برنامه‌هایمان را اعلام می‌کنیم و همه چیز روشن خواهد شد.

به نظر قیمت تنها چیزی است که در Cyberpunk 2077 از The Witcher 3 سبقت نگرفته.

فکر می‌کنم منظورتان افزایش هزینه‌ی ساخت بازی‌ها در آمریکاست. قبلاً گفته بودم و باز هم تکرار می‌کنم، مدتی پیش اعلام کردیم… قیمت پیش خرید ما برای بازی در ایالات متحده 59.99 خواهد بود و برای تغییر قیمت در لحظه‌ی آخر هم برنامه‌ای نداریم.

این اتفاق در بازار مطرح شده و مدتی است که مصرف کنندگان نیز آن را قبول کرده‌اند. در اروپا هم چند وقتی است بازاریابی این بازی با چند تریلر صورت گرفته، پس، به زبان دیگر، قصد نداریم طرز فکرمان را دقیقه آخری عوض کنیم.

Cyberpunk 2077 در 29 آبان ماه برای PC ،PlayStation 4 و Xbox One منتشر خواهد شد. همچنین این بازی قرار است در تاریخی نامعلوم برای Stadia ،PlayStation 5 و Xbox Series X و S نیز در دسترس قرار گیرد.