Menu

توضیحات رده‌بندی سنی Assassin’s Creed Valhalla جزئیات جدیدی را مشخص می‌کند

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، به تازگی جدیدترین عنوان از سری بازی‌های Assassin’s Creed توسط ESRB رده بندی سنی خود را دریافت کرده و توضیحاتی که توسط این سازمان درباره این تصمیم داده شده اطلاعات تازه‌ای درمورد بازی مشخص می‌کند.

با اینکه بسیاری از جزئیات تأیید شده مثل سطح خشونت و وحشی گری در مبارزات را از قبل نیز می‌دانستیم، چند مورد کوچک هم هست که پیش‌تر به آن اشاره نشده بود. طبق این رده بندی، یکی از مأموریت‌ها در یک «خانه‌ی عفاف» انجام می‌گیرد.

«این بازی شامل صحنه‌های ج*ن*س*ی می‌شود؛ یکی از مأموریت‌ها در خانه‌ی عفاف انجام می‌گیرد؛ برهنه بودن و یک سری بوسیدن در این قسمت نمایش داده می‌شوند.»

علاوه بر این تأیید شد که در Assassin's Creed Valhalla شاهد یک نوع قارچ جادویی نیز خواهیم بود که باعث به هم خوردن تصویر و از بین رفتن رنگ‌ها می‌شود.

در تعدادی از سکانس‌ها بعد از اینکه کاراکتر اصلی قارچ‌هایی را مصرف می‌کند یا آن‌ها را استشمام می‌کند، بی‌رنگی تصویر و از بین رفتن شکل طبیعی آن به علاوه‌ی ناقص شدن حرکات بازیکن را شاهد خواهید بود (دیالوگ مربوطه؛ "احتمالاً هنوز به خاطر اون قارچ‌ها گیجم").

Assassin's Creed Valhalla دنباله‌ای بر پایه‌هایی است که توسط Origins و Odyssey بنا شد و تجربه‌ای نزدیک به نقش‌آفرینی‌های مدرن را فراهم خواهد کرد که طی آن تصمیمات و انتخاب‌های شما روی نتیجه و دنیای بازی تأثیر خواهد گذاشت.

«خب، قطعاً در بخش‌هایی شاهد تأثیر بازیکن روی دنیای بازی خواهیم بود. برای مثال، اگر کسی را بکشید، معلوم نیست پس از او قدرت به دست چی کسی بیافتد. چنین انتخاب‌های اثرگذاری را خواهیم داشت که به دنبال آن دنیای بازی تغییراتی به خود می‌بیند. واقعاً نمی‌توانم وارد جزئیات شوم، چون نمی‌خواهم چیزی را لو دهم ولی بازیکنان قادر به انجام چنین چیزی خواهند بود.»

نسخه‌ی Valhalla از سری Assassin's Creed در 27 آبان ماه برای PC، PlayStation 4 و Xbox One به صورت جهانی منتشر می‌شود. همچنین تأیید شده که شاهد نسخه‌های PlayStation 5 و Xbox Series X نیز خواهیم بود که البته، تاریخ عرضه‌ی دقیق آن هنوز مشخص نیست.