Menu

عنوان Cyberpunk 2077 دیگر تأخیر نخواهد داشت

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، جدیدترین عنوان در دست توسعه‌ی استودیو‌ی محبوب CD Projekt Red کش و قوس زیادی برای رسیدن به تاریخ نهایی عرضه‌ی خود طی کرده است. ابتدا قرار بود Cyberpunk 2077 در ماه آوریل عرضه شود، اما به دلایلی، این عنوان نقش‌آفرینی مورد انتظار چندین بار تاخیر خورد تا بالاخره تاریخ عرضه‌ی خود را در ماه نوامبر امسال ببیند. خوشبختانه، برای کسانی که نگران بودند این بازی باز هم تاخیر بخورد، استودیوی CD Projekt Red اخیرا اطلاع‌رسانی کرده است.

در طی فراخوان اخیر سرمایه گذاران برای CD Projekt که آمار مربوط به نیمه اول سال در آن به اشتراک گذاشته شد، رئیس و مدیر عامل شرکت یعنی آدام کیچیسکی دوباره تأکید کرد که Cyberpunk 2077 در عمل در همان تاریخ گفته شده‌ی قبلی عرضه خواهد شد و دیگر تاخیری نخواهد داشت. کیچیسکی گفت که این پروژه در حال نزدیک شدن به مراحل نهایی است و حتی در حال ثبت موارد لازم برای صدور گواهینامه نهایی خود است. با وجود نزدیک شدن به انتهای توسعه‌ی بازی، کیچیسکی گفت که CD Projekt Red همچنان تا روز عرضه‌ی جهانی به کار بر روی Cyberpunk 2077 ادامه خواهد داد، که البته تعجب آور نیز نیست. تقریباً همه بازی‌هایی که امروزه منتشر می‌شوند به نوعی یک آپدیت روز عرضه دارند.

با وجود اینکه با توجه به شرایط موجود در جهان برخی هنوز هم تاریخ گفته‌ شده‌ی بازی در ماه نوامبر را باور نداشته و اعتقاد به تاخیر مجدد آن دارند، اما صحبت اخیر آدام کیچیسکی در خصوص ورود به فاز نهایی توسعه‌ی بازی کاملا مطمئن به نظر رسیده و این بازی دیگر تاخیر نخواهد داشت که با توجه به وسعت محبوبیت بازی، این خبری خوشحال کننده برای جامعه‌ی بازیبازان است.

با این اوصاف سرانجام می‌توانیم بازی Cyberpunk 2077 را که در اواخر پاییز و در 19 نوامبر برای PS4 ، Xbox One و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود، به دست گرفته و تجربه کنیم. نسخه‌ای از بازی برای Stadia نیز در دست تولید است، همانطور که نسخه‌های نسل بعدی نیز برای PS5 و Xbox Series X عرضه خواهد شد. با این حال، هیچ تاریخ عرضه‌ای برای نسخه‌های Stadia، PS5 و Xbox Series X مشخص نشده است.