Menu

سیستم مورد نیاز برای اجرای Crysis Remastered مشخص شد

به گزارش پردیس‌گیم، بازی Crysis در دورانی که عرضه شده بود، یعنی سال 2007، تا مدت‌ها قدرتمندترین کامپیوترها را به چالش می‌کشید و تبدیل شده بود به سنگ محکی برای مشخص کردن توان قطعات پردازشی. این بازی در ادامه برای کنسول‌های نسل هفت یعنی PS3 و 360 نیز عرضه شد اما با کاهش کیفیت همراه بود. حال قرار است نسخه‌ی remaster بازی عرضه شود و وقت آن رسیده که باز این سوال تکراری را بپرسیم که، کامپیوتر شما توان اجرای کرایسیس را دارد؟

صفحه‌ی باز بر روی فروشگاه Epic Games فعال شده است. طبیعتاً با توجه به اینکه بازی یک remaster است نیاز آنچنانی به قطعات به‌روز نیست. با این حال شما هنوز به حداقل یک i5-3450 یا Ryzen 3 با 8 گیگابایت حافظه RAM به علاوه‌ی NVIDIA GeForce GTX 1050 TI یا AMD Radeon 470 نیاز خواهید داشت. سیستم پیشنهادی اما شامل، پردازنده‌ای در سطح i5-7600k یا Ryzen 5با 12 گیگابایت حافظه‌ی RAM به علاو‌ه‌ی کارتی در سطح NVIDIA GeForce GTX 1660 TI یا AMD Radeon Vega 56 می‌باشد. فضای ذخیره‌سازی بازی نیز 20 گیگابایت ناقابل است که در برابر حجم بازی‌های امروزی به راحتی رنگ می‌بازد.

بازی Crysis Remastered قرار است در تاریخ جمعه 28 شهریورماه برای PlayStation 4, Xbox One و PC عرضه شود. همانطور که می دانید بازی پیش از این بر روی Switch عرضه شده است و عملکرد خوب آن را می‌توانید از اینجا مشاهده بفرمایید.

crysis remastered