Menu

تماشا کنید؛ تریلر روز عرضه Crusader Kings III حیله‌ها و استراتژی‌های لازم برای پیروزی را نمایش می‌دهد

نسخه سوم از سری بازی‌های Crusader Kings هم‌اکنون در دسترس قرار دارد و از طریق این لینک از Steam قابل خریداری است و با تریلر عرضه‌ی این عنوان می‌توانید افتخارات کسب شده و هم چنین موضوع کلی بازی را ببینید؛

در این ویدئو سه جنبه از دربار را مشاهده می‌کنیم؛ فرمانروا، فردی که به شما وفادار است و فردی که به شما خیانت می‌کند و اینکه چطور این ابعاد برای رسیدن به موفقیت در طول تجربه بازی حیاتی هستند.

نمایش به صورت تمام صفحه

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

در اینجا می‌توانید قسمت‌هایی از صحبت‌های کارگردان بازی یعنی Henrik Fåhraeus را مطالعه کنید؛ «Crusader Kings III یک عنوان برجسته در شبیه سازی دنیای قرون وسطی است، جایی که آزاد هستید هر فرمانروایی خیالی که به ذهنمان می‌رسید تجربه کنید… البته با چالش‌های خاص خودش. دیدن اینکه نسخه‌ی قبلی محبوبیت قابل توجه‌ای کسب کرد بسیار راضی کننده بود، به خصوص که کاربر پسند بودن یا به اصطلاح User-friendly بودن بازی هرگز از اولویت‌های ما نبوده. حالا فرصت این را داریم که طرفداران بیشتری را جذب کنیم.»

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، علاوه بر ویدئوی منتشر شده، در وب‌سایت رسمی اطلاعاتی درمورد جدیدترین نسخه‌ی Crusader Kings به اشتراک گذاشته شده است؛

سلسله‌ی خودتان را تشکیل دهید؛ کاراکترهای منحصر به فردی را در تاریخ هدایت کنید، بهترین سبک زندگی متناسب با شخصیتشان و همچنین جاه‌طلبی‌های خود انتخاب کنید.

تاریخ قرون وسطی را بازنویس کنید؛ سلسله‌های مختلف در طول زمان تغییر می‌کنند و از نظر خانوادگی و سیاسی با این تغییرات سازگار می‌شوند و حالا باورهای اعتقادی – مذهبی بیش از بیش تحت کنترل شما خواهند بود.

یک فرمانروایی قدرتمند بسازید؛ از طریق ایجاد ترس و وحشت به وسیله‌ی سلاح‌هایتان یا تعهدات خانوادگی سایران را راضی به پیروی از خودتان کنید.

درامی قوی را تجربه کنید؛ با داستان‌هایی ناآشنا، توطئه‌ی شخصیت‌ها و اتفاقاتی که شما را وادار به انجام کارهایی می‌کند که فکرش هم نمی‌کردید رو به رو شوید.

همینطور که پیش می‌روید یاد بگیرید؛ برای کند و کاو کردن بازیکنان جدید در دنیای قرون وسطی آموزش‌هایی قرار داده شده. توصیه‌هایی که داخل بازی به شما می‌شود ممکن در مسیری قرارتان دهد که به آن فکر نکرده‌اید.

تجربه‌ی سرگرم کننده معمول سری Crusader Kings؛ مشاوره یک دنده را سر جای خود بنشانید، علیه عموی غیرقابل تحمل خود نقشه بکشید یا با دوشیزه‌های ثروتمند ازدواج کنید و چندین و چند ماجرای جالب دیگر.

در همین حال، اگر می‌خواهید پیش از تجربه این نسخه، Crusader Kings II را امتحان کنید باید بگوئیم که بخت با شما یار است! چرا که می‌توانید به صورت رایگان نسخه دوم را در Steam بازی کنید. علاوه بر بازی اصلی محتویات قابل دانلود بیشتری از جمله بسته گسترش دهنده‌ی Monks and Mystics، گسترش دهنده‌ی Jade Dragon و the Holy Fury نیز در دسترس قرار دارند.