Menu

به صورت رسمی تأیید شد؛ Immortals: Fenyx Rising اسم جدید Gods and Monsters می‌باشد

به گزارش پردیس‌گیم، چندی پیش با شما از احتمال تغییر نام و رونمایی مجدد از این بازی در آینده‌ی نزدیک سخن گفتیم، حال آن حدس و گمان‌ها روی واقعیت به خود دیده است. مدت زیادی بود که یوبیسافت از بازی Gods and Monsters (Immortals: Fenyx Rising) حرفی نزده بود و خیلی‌ها فکر می‌کردند که احتمالاًساخت بازی لغو شده باشد، اما خوشبختانه این اتفاق رخ نداده است.

یوبیسافت به تازگی اعلام کرد که در مراسم در پیش رو یعنی Ubisoft Forward، قرار است جدیدترین اطلاعات از بازی جدید و مورد انتظارشان یعنی Immortals Fenyx Rising که پیش از این Gods and Monsters نام داشت، ارائه دهند. احتمالاً این بازی در طی این مدت تغییرات زیادی به خود دیده باشد، چرا که یوبیسافت پیش از این اعلام کرده بود که همه‌ی اجزای بازی از طراحی هنری و قابلیت‌ها گرفته تا حتی اسم بازی دستخوش تغییراتی شده است. باید منتظر بود و دید که این تغییرات چگونه اعمال شده است.

رویداد Ubisoft Forward در تاریخ 10 سپتامبر (20 شهریور) و ساعت 23:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد و قرار است در آن شاهد اطلاعات جدیدی از این بازی و دیگر عناوین یوبیسافت باشیم. منتظر اطلاعات تکمیلی در این خصوص باشید.

خب دوستان نظرتان چیست؟ منتظر نمایش جدید این بازی هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.