Menu

به نظر می‌رسد واگذاری و فروش WB Games به صورت کامل کنسل شده است

همان‌طور که می‌دانید چند وقت پیش در ماه ژوئن اخباری منتشر شد که نشان می‌دانند شرکت مادر Warner Bros. Interactive Entertainment (WB Games) یعنی AT&T قصد دارد بخش گیمینگ خودش را بفروشد.

برخی از غول‌های صنعت بازی اعم از Activision ،EA ،Take-Two Interactive و Microsoft نیز از جمله شرکت‌هایی بودند که به عنوان مشتری احتمالیِ شاخه‌ی گیمینگ وارنر از آن‌ها یاد می‌شد. ولی اکنون به نظر می‌رسد که AT&T دیگر قصد فروش این بخش گیمینگ را نداشته و می‌خواهد آن‌ها را برای آینده‌ای درخشان زیر مجموعه‌ی خود نگه دارد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، بنابر منابعی که در این مورد با Bloomberg صحبت کرده‌اند، AT&T بخش WB Games را از لیست دارایی‌های خیر مهم خود برای فروش خارج کرده است. این شرکت در ابتدا قصد داشت برای بهترکردن وضعیت دیگر بخش‌ها و پرداخت برخی بدهی‌هایش شاخه‌ی گیمینگ خود را بفروشد ولی اکنون به نظر می‌رسد با توجه به قیمت‌هایی که در مورد ارزش آن‌ منتشر شده، نظر خود را نغییر داده و به دنبال استفاده‌ی درست و بهینه از پتانسیل استودیوهایش است.

WB Games شامل استودیوهای بزرگ و خوبی نظیر WB Games Montreal ،Rocksteady و NetherRealm Studios می‌شود و جدیدترین بازی‌های آن‌ها یعنی Gotham Knights و Suicide Squad: Kill The Justice League نیز به ترتیب قرار است در سال‌های 2021 و 2022 روانه بازار شوند.

حال که AT&T نظر خود را عوض کرده، باید دید که چه اتفاقاتی برای این استودیوها خواهد افتاد و آی از پتانسیل واقعی‌شان استاده می‌شود یا نه! در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.