Menu

تماشا کنید؛ تبلیغ جدید PS5 قدرت‌نمایی می‌کند ولی همچنان خبری از قیمت گذاری نیست

همگی برای رسیدن روز عرضه‌ی PS5 هیجان‌زده هستیم ولی خیلی‌ها از چرخه‌ی بازاریابی نسل بعدی کنسول‌ها خسته شده‌اند. Sony امروز هم به بالا بردن هایپ برای کنسول جدیدش ادامه داد ولی با اینحال، هیچ اطلاعات جدیدی که از قبل ندانیم به دانسته‌هایمان اضافه نشد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، به کمک حساب رسمی PlayStation در YouTube، سونی یک تبلیغ 30 ثانیه‌ای تحت عنوان «Breathtaking Immersion» منتشر کرد. در این ویدئو نیم نگاه‌هایی به بازی‌های آینده‌ی PS5 یعنی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، Demon’s Souls و Ratchet & Clank: Rift Apart و همچنین یک سری ویژگی‌های کنسول مثل haptic feedback کنترلر DualSense داشته. چیز جدیدی در این تریلر ارائه نشده ولی با اینحال ویژگی‌های بزرگ PS5 را به خوبی به رُخ می‌کشد.

می‌توانید در ادامه تریلر را مشاهده کنید؛

دانلود به صورت SD – دانلود به صورت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

تنها مورد ناامیدکننده درمورد این ویدئو، این است که تمام اطلاعاتی که از آن به دست می‌آیند، همان‌هایی هستند که از ابتدا Sony رویشان مانور می‌داده. البته اگر بخواهیم منصفانه برخورد کنیم دیگر ویژگی یا اطلاعات بیشتری موجود نیست که بتوان از طریق یک ویدئوی این چنینی به اشتراک گذاشت.

با تمام این اوصاف، نمی‌دانیم چرا Sony به بازاریابی‌های این چنینی ادامه می‌دهد ولی همچنان درمورد یک سری موضوعات قابل توجه کنسول صحبتی نمی‌کند. حتی اگر بخواهیم برچسب قیمت را هم کنار بگذاریم، باز نمی‌دانیم در روز اول عرضه قادر به تجربه‌ی چه بازی‌هایی خواهیم بود. به نظر می‌رسد که Sony حرف‌های ناگفته‌ی زیادی درمورد کنسول جدیدش دارد و زمان گفتنش هم کم کم دارد تمام می‌شود. درکل جهش بین نسلی امسال به دلایل مختلف مورد عجیب و غریبی بوده است.

با توجه به نزدیک و نزدیک‌تر شدن تاریخ عرضه‌ی PS5، انتظار داریم در ماه سپتامبر اطلاعات مهمی به دست آوریم. فعلاً، تنها چیزی که می‌دانیم قصد Sony برای عرضه‌ی PS5 در تعطیلات سال نوی میلادی است.