Menu

سونی می‌خواهد عرضه‌ی بازی‌های انحصاری برای PS5 را سرعت بخشد

به گزارش پردیس‌گیم، انحصاری‌ها همیشه یک برگ برنده برای PlayStation بوده‌اند و از همان ابتدا با آن عجین بوده‌اند. همچنین انحصاری‌ها از جمله‌ی مهم‌ترین دلایل برای موفقیت جهانی PS4 بوده‌اند. سونی قطعاً به دنبال تداوم این موفقیت با PS5 نیز هست، به عبارت بهتر آن‌ها در صدد سرعت بخشیدن به عرضه‌ی بازی‌های انحصاری هستند.

در جدیدترین گزارش مالی منتشر شده، سونی از هدف‌گذاری گسترده برای تقویت استودیوها و بهبود کیفیت بازی‌ها سخن گفته است. آن‌ها برنامه دارند روند ساخت بازی‌ها را ضمن حفظ کیفیت و بهبود آن، سرعت نیز ببخشند و از این طریق دگر بار موفقیت خودشان در نسل هشت را تکرار کنند.

همچنین در خبرهای قبلی به این نکته نیز اشاره کردیم که سونی در صدد گسترش استودیوهای داخلی خود نیز هست و با این روش قطعاً دستیابی به انحصاری‌های بیشتر که هدف آنان است، تضمین شده می‌باشد.

سونی در همین ابتدای کار چندین انحصاری برای PS5 تدارک دیده است از جمله: Marvel’s Spider-Man: Miles Morales که برای عرضه در تعطیلات آخر سال میلادی برنامه‌ریزی شده است، Ratchet and Clank: Rift Apart که احتمالاً اندکی بعد عرضه شود، Horizon Forbidden West که برای سال 2021 میلادی برنامه‌ریزی شده است و عناوین دیگری چون: Destruction AllStars, Sackboy: A Big Adventure, Gran Turismo 7, Returnal و Demon’s Souls.

ps5 vs xbox series x

به همه‌ی این‌ها انحصاری‌های استودیوهای تردپارتی برای PS5 را نیز در نظر بگیرید، عناوینی مانند: Deathloop و GhostWire: Tokyo که قرار است در سال 2021 میلادی برای این کنسول عرضه شوند. هنوز تمام نشده، گزارش‌ها حاکی از آن است که سونی برای عرضه‌ی انحصاری عناوین بسیار بزرگ تردپارتی نیز مذاکره کرده است اما هنوز از چند و چون آن بی اطلاعیم.احتملاً خبرهای بیشتری را در اواسط ماه سپتامبر میلادی شاهد باشیم، یعنی همان تاریخی که شایعه شده قرار است سونی مراسم دیگری تدارک ببیند. منتظر باشی، در صورت دریافت اطلاعات جدیدتر شما را باخبر خواهیم کرد.

خب دوستان نظرتان چیست ؟ بیشتر منتظر عرضه‌ی چه عنوانی هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.