بازسازی و Remake کردن یک بازی کلاسیک و دوستداشتنی مثل Resident Evil 2 حتی برای استودیویی به با تجربگی Capcom هم آسان نیست.
به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، کازونوری کادوی، کارگردان Resident Evil 2 Remake، در مصاحبهای با سایت ایتالیایی Everyeye طی Gamescom 2018، توضیح داد که چگونه آنها میخواهند عناصر فانتزی نسخه اصلی را در این Remake طوری تصحیح کنند که برای جلوههای بسیار واقعگرایانه آن منطقی باشد:
"هدف ما از بین بردن خطی است که فانتزی را از واقعگرایی جدا میسازد. در گذشته، نسخه اصلی Resident Evil 2 بسیار فانتزی بود و در این جنبه وقتی سعی دارید که گرافیک واقعیتر و روایت داستانی جدیتری را پیشنهاد کنید، ریسکها همه چیز را از زمین خارج خواهند کرد. با این حال، از طرفی دیگر، اگر بیش از حد هم بازی را واقعگرایانه بسازیم، شاید دیگر آن حس سرگرمی زیاد و جالب را ندهد بنابراین ما سعی بر ایجاد تعادل بین واقعگرایی و سرگرمی داشتیم پس بهطور کلی سطح واقعگرایی در این Remake افزایش یافته اما در آن اغراق نکردهایم."
تسویوشی کاندا به عنوان تهیه کننده بازی، در ادامه افزود در حالی که برای ارائه جوابی قطعی زود است، اما احتمال دارد Resident Evil 2 (در صورت موفقیت) برروی آینده این سری تاثیرگذار باشد:
"ما هنوز نمیدانیم. منتظر اتفاقی که در زمان انتشار بازی طی ماه ژانویه روی میدهد باشید اما احتمال چنین چیزی وجود دارد."
جواب او بسیار جالب است، به خصوص وقتی در نظر بگیریم که Resident Evil 7 توانست این فرانچایز را با زاویه دید اول شخص خود و محیط و روایتی جدید به مسیر کاملا تازهای ببرد.
Resident Evil 2 Remake در 25 ژانویه 2019 (5 بهمن 1397) برای پلتفرمهای PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.