Menu

کارگردان Devil May Cry V درباره‌ی تاثیر عنوان DMC ساخته‌ی Ninja Theory بر روی این بازی صحبت می‌کند

بعد از عرضه‌ی عنوان Devil May Cry 4 بسیاری فکر می‌کردند که این سری به یک جرقه برای شروع دوباره احتیاج دارد، پس شرکت Capcom به فکر همکاری با استودیوی Ninja Theory افتاد تا ریبوت این سری با نام DmC: Devil May Cry ساخته شود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، حال کارگردان عنوان Devil May Cry V یعنی هیدئاکی ایتسونو (Hideaki Itsuno) در جریان مصاحبه‌ای در نمایشگاه Tokyo Game Show 2018 درباره‌ی تاثیرات مثبت عنوان DmC: Devil May Cry بر روند توسعه‌ی این بازی صحبت کرده است.

او گفت: "ما در کمبریج (شهری در انگلیس) با استودیوی Ninja Theory همکاری کردیم و سعی کردیم با DmC: Devil May Cry یک کار جدید انجام دهیم. ما با اعضای مشخصی از تیم‌مان از جمله خودم به صورت پیوسته با Ninja Theory در ارتباط بودیم. اکنون هم با اعضای مشخصی در حال ساخت عنوان Devil May Cry V هستیم و این‌بار تیم ما از اعضایی تشکیل شده که اصلا سابقه‌ی کار بر روی آن بازی را نداشتند و آن موقع در حال کار بر روی عنوان Dragon’s Dogma بودند.

تیمی که ما برای ساخت Devil May Cry V گرد هم آورده‌ایم از 2 بخش تشکیل شده است. همه‌ی ما فکر می‌کنیم که توانستیم در همکاری‌مان با Ninja Theory چیزهای شگفت انگیزی را به وجود آورده و کار درستی با این مجموعه انجام دادیم. اکنون ما می‌خواهیم از تجربه‌مان استفاده کرده و چیزهایی که یاد گرفته‌ایم را بر روی Devil May Cry V پیاده سازی کنیم.

ما اعضایی داریم که هرگز بر روی DmC کار نکرده‌اند. پس این کار می‌تواند باعث ایجاد موارد جدیدی شود. همچنین ما می‌خواهیم هر کسی را مانند استودیوی Ninja Theory در چالش قرار دهیم تا بتوانیم یک تجربه‌ی اکشن را آنطور که باید خلق کنیم."

عنوان Devil May Cry V در تاریخ 8 مارس 2019 (17 اسفند 1397) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.