Menu

تاریخ انتشار سریال The Witcher لو رفت

به نظر می‌رسد Netflix به صورت اشتباه تاریخ انتشار سریال The Witcher را لو داده است. این اتفاق زمانی که اکانت فضای مجازی این شرکت قصد داشته تاریخ انتشار برخی از پروژه‌های Netflix را یادآوری کند رخ داده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، این خبر توسط حساب فیسبوک و توییتر شعبه هلندِ Netflix منتشر شده و البته پس از مدتی هر 2 پست پاک شده‌اند. هنوز مشخص نیست که علت پاک‌شدن این پست‌ها اطلاعات اشتباه آن‌ها بوده و یا به خاطر پست‌شدن زودتر از موعد مقرر پاک شده‌اند.

در این پست شاهد روزشماری تا انتشار سریال‌ها و فیلم‌های مهم Netflix هستیم و همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، سریال The Witcher قرار است 97 روز دیگر پخش شود. از آن‌جایی که این خبر دیروز یعنی 11 سپتامبر منتشر شده، 97 روز پس از آن مصادف با 17 دسامبر (26 آذر) می‌شود و این یعنی هنوز 3 ماه تا عرضه سریال فاصله داریم.

فیلم‌برداری سریال The Witcher چند ماه پیش به پایان رسید ولی از آن زمان نه خالق سریال و نه Netflix هیچ اطلاعاتی از تاریخ انتشار آن منتشر نکرده‌اند و فقط به پایان سال 2019 اشاره داشته‌اند.

شایان ذکر است تاریخ ذکرشده برای پخش سریال تنها در حد یک شایعه بوده و تا زمانی که Netflix آن را به صورت رسمی تایید یا رد نکند، نمی‌توان مطمئن بود.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.