Menu

تماشا کنید: تریلر جدید Kingdom Hearts III دنیای Big Hero 6 را نشان می‌دهد + طرح روی جلد بازی و مقایسه گرافیکی

به گزارش پردیس‌گیم، شرکت Square Enix امروز تریلر و جزئیات جدیدی از نقش آفرینی ژاپنی به شدت مورد انتظار خود یعنی Kingdom Hearts III منتشر کرد.

تریلر جدید بازی بیشتر بر روی نمایش دنیای تازه معرفی شده Big Hero 6 تمرکز دارد اما بخش‌های جذابی از گیم پلی و میان پرده‌های داستانی را نیز نشان می‌دهد.

در همین فرصت Square Enix از طرح روی جلد این عنوان نیز رونمایی کرد. طرح روی جلد هنرمندانه Kingdom Hearts III شخصا توسط کارگردان بازی یعنی آقای تتسویا نومورا طرحی شده و جمعی از شخصیت‌های اصلی را در پس زمینه‌ای بسیار زیبا نشان می‌دهد.

Kingdom Hearts III پس از مدت‌ها شایعه و گمانه‌زنی سرانجام در E3 2013 با نمایش یک تریلر معرفی شد. صفحه‌هایی از تریلر معرفی این بازی در تریلر جدید آن (که ادامه مشاهده می‌کنید) بار دیگر به نمایش در آمده و همین موضوع فرصت خوبی را برای یک مقایسه گرافیکی بوجود آورده است.

شواهد از ارتقا چشمگیر گرافیک بازی نسبت به نمایش‌های اولیه خبر می دهند. تمام جزئیات گرافیکی بازی از سایه‌ها گرفته تا مدل‌های سه بعدی، بافت‌ها و نورپردازی پیشرفت کرده است. در مقایسه ویدیویی زیر این ارتقا گرافیک را به چشم خواهید دید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌ صفحه

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌ صفحه

<جهت مشاهه در اندازه واقعی بر روی تصاویر کلیک کنید.>

Kingdom Hearts III در تاریخ 29 ژانویه 2019 (سه شنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۷) برای PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد. تتسویا نومورا سال گذشته در مصاحبه با Famitsu اعلام کرد که عرضه Kingdom Hearts III برای پلتفرم‌های دیگر پس از انتشار بازی بر روی PS4 و XboxOne، بررسی می‌شود.