Menu

Rage 2 بر روی PS4 Pro و Xbox One X با رزولوشن 1080p و نرخ فریم 60 اجرا می‌شود

Rage 2 عنوانی در سبک شوتر اول شخص می‌باشد که توسط استودیوهای id Software و Avalanche توسعه یافته و شرکت Bethesda وظیفه‌ی انتشار آن در دنیا را بر عهده خواهد داشت. نسخه‌ی اول این عنوان در نسل هفتم و سال 2011 بر روی کنسول‌های نسل هفتم و PC عرضه شده بود. برای ساخت این بازی ار موتور استودیوی Avalanche یعنی Apex Engine استفاده شده که منجر به خلق محیط‌های پرجزئیات شده است. البته، همیشه سوال این بوده است که بازی بر روی کنسول‌های Xbox One و PS4 چگونه اجرا می‌شود. از پیش می‌دانستیم که Rage 2 قرار است بر روی نسخه‌های قدتمندتر این کنسول‌ها با نرخ فریم 60 اجرا شود، اما جزئیات بیشتری مشخص نشده بود.

حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، کارگردان استودیوی id Software یعنی "تیم ویلیتس"(Tim Willits) این جزئیات مشخص نشده را فاش کرده است. در مصاحبه‌ای با وبسایت Hardcore Gamer، از ویلیتس درباره‌ی بهبودها و پیشرفت‌های گرافیکی Rage 2 بر روی کنسول‌های میان نسلی، سوال پرسیده شد. او در پاسخ گفت:"برای ساده‌ کردن موضوع، بازی بر روی PS4 Pro و Xbox One X با رزولوشن 1080p و فریم ریت 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. نرخ فریم بر روی کنسول‌های پایه نیز 30 فریم بر ثانیه است. همچنین، فریم ریت بر روی PC نیز ازاد است؛ به این معنی که به قدرت PCشما بستگی دارد."

پس با توجه به این نقل و قول، Xbox One X و PS4 Pro از رزولوشن 4K پشتیبانی نمی‌کنند، چه Native و چه Upscale. "ویلیتس" درباره‌ی رزولوشن Rage 2 بر روی PS4 و Xbox One چیزی نگفت؛ شاید بازی بر روی PS4 با دقت نمایش 900p و بر روی Xbox One با 720p اجرا شود. البته هنوز چیزی اعلام نشده و باید منتظر بیانیه‌های رسمی بمانیم. شما می‌توانید 9 دقیقه از گیم‌پلی Rage 2 را از اینجا تماشا کنید. Rage 2 در تاریخ May 14 (سه شنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸) برای سه پلتفرم PC ،PS4 و Xbox One در دسترس قرار خواهد گرفت.