Menu

تاریخ عرضه Judgment مشخص شد

چندی پیش در طول مراسم Kinda Funny Games تاریخ عرضه نسخه غربی Judgment لو رفت. بسیاری از طرفداران سری Yakuza منتظر اسپین-آف جدید سری هستند چرا که به نظر می‌رسد با وجود تغییرات مورد نیاز، شامل المان‌های زیادی از Yakuza نیز می‌شود. اوایل امروز طرفداران سرانجام متوجه شدند که بازی در چه تاریخی عرضه خواهد شد.

اگرچه مدتی قبل از تاییدیه رسمی از سوی SEGA صفحه آمازون Judgment نیز تاریخ را لو داده بود. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، صفحه اصلی تاریخ را 25 ژوئن(4 تیر) اعلام کرد و همچنین کسانی که بازی را پیش‌خرید کنند، آن را در روز 21 ژوئن(31 خرداد) دریافت می‌کنند. SEGA تصمیم گرفت سرانجام تاریخ عرضه را خودش به طور رسمی تایید کند و این اعلامیه دقیقاََ مطابق جزئیات لو رفته بود.

Judgment عنوانی در سبک اکشن/ماجرایی با زاویه‌ی دید سوم شخص بوده که توسط SEGA CS1 توسعه یافته و شرکت Sega وظیفه‌ی انتشار آن در دنیا را بر عهده خواهد داشت. استودیوی SEGA CS1 پیش از این بر روی فرنچایز Yakuza کار کرده و 7 نسخه از آن را منتشر کرده است. این عنوان در جهان مجموعه‌بازی Yakuza و در منطقه‌ی Kamurocho جریان دارد. داستان Judgment درباره‌ی کارگاهی خصوصی به نام "تاکایوکی یوگامی"(Takayuki Yagami) می‌باشد که پرونده‌ی یک قتل زنجیره‌ای را دنبال می‌کند.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا Judgment یک اسپین‌آف موفق برای سری خواهد بود؟