Menu

تاکنون بیش از 7 میلیون نفر عنوان Gran Turismo Sport را تجربه کرده‌اند

بعد از خبر هیجان‌انگیز معرفی مسابقات سوپر فرمول 2019 برای عنوان GT Sport، اینبار اطلاعات جالب دیگری در مورد این بازی منتشر شده است.

در جلسه معرفی رقابت‌های SF19 برای GT Sport، خالق این سری بازی مسابقه‌ای آقای کازونوری یامائوچی آمار افرادی که تاکنون موفق به تجربه عنوان Sport شده‌اند را فاش کرد. طبق اعلام یامائوچی از زمان عرضه Gran Turismo Sport در اکتبر 2017 تاکنون، بیش از 7 میلیون پروفایل منحصر به فرد این بازی را تجربه کرده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GTPlanet، این خبر تا این لحظه تنها در سایت ژاپنی Gran Turismo پوشش داده شده است. اما اطلاعیه بسیار واضح است و اظهارات یامائوچی را چنین نقل کرده است "بیش از 7 میلیون بازیکن در سراسر اروپا، آمریکای شمالی، آسیا و ژاپن."

تا پیش از این آمار بازیکنان GT Sport چیزی مابین 6.6 تا 7.5 میلیون تخمین زده می‌شد. اما آخرین آمار رسمی از تعداد تجربه کننده‌های این بازی 5.5 میلیون نفر بود که در جولای 2018 اعلام شد. به این ترتیب ظرف حدودا 7 ماه، 1 و نیم میلیون نفر به تعداد تجربه کننده‌های GT Sport اضافه شده است. البته که آمار بازیکنان این عنوان مسابقه‌ای نسبت به ماه‌های ابتدایی عرضه کاهش پیدا کرده اما این را هم باید در نظر گرفت که اکنون بیش از 16 ماه از عرضه این بازی گذشته و همچنان توجه روزانه توجه 13,500 نفر بازیکن جدید را به خود جلب می‌کند.

البته آمار تجربه کننده‌ها لزوما با آمار فروش بازی یکسان نیست. یک نفر ممکن است یک کپی از بازی را بر روی چند اکانت اجرا کرده باشد.

نظر شما در مورد GT Sport چیست؟