Menu

اطلاعات بیشتری از حالت بتل رویال عنوان Call of Duty: Black Ops IIII منتشر شد

دیروز 2 شرکت Electronic Arts و Activision اطلاعاتی از حالت بتل رویال 2 بازی مورد انتظار خود یعنی Battlefield V و Call of Duty: Black Ops IIII منتشر کردند. عنوان Battlefield V قرار است یک بخش بتل رویال با نام Firestorm‌ داشته باشد که از 64 بازیکن در یک مسابقه پشتیبانی می‌کند، این بخش اما در عنوان Call of Duty: Black Ops IIII که Blackout نام دارد، در نسخه‌ی بتای بازی از 80 بازیکن پشتیبانی خواهد کرد و همچنین امکان دارد تا این تعداد در آینده افزایش یابد، هرچند سازندگان برای رسیدن به تعداد 100 بازیکن برنامه‌ای ندارند. اکنون اطلاعات بیشتری از این حالت منتشر شده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، توسعه دهندگان استودیوی Treyarch اعلام کردند که در بخش بتل رویال بازی آن‌ها، زامبی‌هایی وجود دارند که با هوش مصنوعی کنترل می‌شوند و در سرتاسر نقشه ممکن است به شما حمله کنند. علاوه بر آن وسایل نقلیه‌ی بازی شامل یک نوع کامیون با ظرفیت یک راننده و 4 مسافر، یک نوع موتور ATV با ظرفیت یک راننده و یک مسافر، یک نوع قایق بادی با ظرفیت یک راننده و 3 مسافر و همچنین یک هلیکوپر کوچک با ظرفیت یک حلبان و 4 مسافر می‌شود.

علاوه بر آن اعلام شد که قابلیت شخصی سازی در این حالت به گونه‌ای نیست که فکرش را می‌کنید. وجود قابلیت Split Screen هم باعث می‌شود بتوانید با دوستانتان در یک تلویزیون به تجربه‌ی بازی بپردازید، اکنون در حال تست قرار دارد و توسعه دهندگان بازی هم اعلام کرده‌اند که وجود این قابلیت امکان پذیر است. فعلا بخش Blackout قرار است نیست تا چندین نقشه داشته باشد، اما امکان انتشار نقشه برای آن وجود دارد؛ هرچند سازندگان اعلام کردند که به این زودی‌ها منتظر نقشه‌ی جدید نباشید.

بعد از عرضه‌ی بازی تعداد زیادی شخصیت جدید برای این بخش، منتشر خواهد شد؛ سازندگان تائید کردند که هم اکنون برای ده‌ها شخصیت جدید برنامه دارند. همچنین هیچ محتویات انحصاری برای هیچ پلتفرمی در این بخش وجود نخواهد داشت.

شما همچنین نمی‌توانید هیچ آیتم شخصی سازی یا لباسی را در جهان بازی، از شخصیت دیگری بگیرید. شخصیت‌های بازی به گونه‌ای نیستند که بعضی از آن‌ها را تنها در یک رویداد خاص بتوانید به دست آورید، رویداد فقط به دست آوردن شخصیت‌ها را آسان‌تر می‌کنند. علاوه بر آن شما می‌توانید با انجام یکسری ماموریت خاص یا با پیشرفت کردن در بازی، شخصیت‌های دیگری را به دست آورید. شما می‌توانید آیتم‌ها، لوازم و مهماتتان را با دیگر بازیکنان داد و ستد کنید، یا اینکه آن را از کسانی که کشته‌اید بدزدید. این آیتم‌ها ممکن است یکسری لوازم کمیاب یا مربوط به یک ماموریت ویژه‌ی بسیار سخت باشند.

زامبی‌های این بخش در مکان‌های مخصوص به خود که با یک پرتوی نور نشان داده می‌شوند، حضور دارند. این حالت بتل رویال قرار نیست هیچ حالت شوم شخصی داشته باشد. امکان عرضه‌ی Blackout به صورت یک بازی مستقل نیز وجود دارد. دایره‌های امن بازی هم به صورت تصادفی و بزرگ خواهند، البته محدودیت‌هایی برای آن وجود دارد. هیچ قابلیت منحصر به فرد یا ویژه‌ای برای شخصیت‌های متفاوت در نظر نگرفته شده است. بعضی از شخصیت‌های بازی هم تنها مخصوص بخش Blackout می‌باشند.

اگر شما از یک مکان بلند پرش کنید، از مقدار سلامتی‌تان کم می‌شود. آب و هوای بعضی هیچ وقت عوض نمی‌شود و شما تنها شاهد یک مکان آفتابی هستید.

حداقل یک سلاح سرد برای هر شخصیت وجود خواهد داشت که برای مقابله با زامبی‌ها می‌باشد. توسعه دهنده‌ی این بخش استودیوی Raven Software می‌باشد و احتمالا هم حداقل 20 شخصیت در روز عرضه برای آن موجود باشد. هدف سازندگان ارائه‌ی فریم ریت 60 در ثانیه می‌باشد، اما آن‌ها هنوز به هدفشان نرسیده‌اند.

در پایان هم اعلام شد که از نظر ناشر و توسعه دهنده‌ی بازی Call of Duty: Black Ops IIII ایده‌ی عرضه بخش Blackout بر روی پلتفرم موبایل می‌توانید بسیار خوب باشد. همچنین تاکید شد که قابلیت Cross Play در این بازی وجود نخواهد داشت.

عنوان Call of Duty: Black Ops IIII در تاریخ 12 اکتبر (20 مهر) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. هنوز خبری از نسخه‌ی Nintendo Switch این بازی نیست، اما طبق شایعات امکان عرضه‌ی بخش Blackout بر روی این کنسول به صورت مستقل وجود دارد.