Menu

دانلود موسیقی متن بازی Thronebreaker: The Witcher Tales

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با آلبوم موسیقی متن بازی Thronebreaker: The Witcher Tales، اثر Piotr Adamczyk, Mikolai Stroinski, Marcin Przybyłowicz در خدمت شما هستیم.

بازی Thronebreaker: The Witcher Tales عنوانی در سبک Collectible Card و یک بخش تک نفره‌ی داستانی برای بازی Gwent محسوب می‌شود که توسط کمپانی CD Projekt توسعه یافته و در بیست و سوم اکتبر 2018، همراه با نسخه‌ی اصلی بازی Gwent، برای پلتفرم PC عرضه شد و قرار است که نسخه‌های کنسولی آن در دسامبر 2018 در دسترس قرار گیرند. داستان این بازی سال‌ها پیش از وقایع سری The Witcher و در زمان جنگ دوم امپراتوری نیلفگارد و سرزمین‌های شمالی اتفاق افتاده و بازیکن را در نقش ملکه‌ی سرزمین‌های لیریا و ریویا با نام Meve قرار می‌دهد که به دنبال کسب متحدین و مقابله با امپراتوری نیلفگارد، به سرزمین‌های مختلف سفر می‌کند.

این بازی پس از عرضه توانست تا نمرات بسیار خوبی را از منتقدان دریافت کند و نظر مثبت بازیکنان را نیز جلب کند؛ اما از نظر فروش، متاسفانه تاکنون در برآورده کردن انتظارات کمپانی CD Projekt موفق عمل نکرده است و امید است که این وضعیت به مرور زمان، بهبود یابد.

برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید به نقد و بررسی آن در پردیس گیم مراجعه کنید: نقد و بررسی Thronebreaker: The Witcher Tales

Thronebreaker: The Witcher Tales

Thronebreaker: The Witcher Tales Original Game Soundtrack

ناشر: CD Projekt RED

تاریخ انتشار: 23 اکتبر 2018

قیمت (صرفا جهت اطلاع!): 30 دلار آمریکا (خرید نسخه اورجینال از GOG)

تعداد قطعات موسیقی: 28 قطعه

مدت زمان کلی: 01 ساعت و 11 دقیقه و 29 ثانیه

کیفیت: MP3 320

آهنگسازان: Piotr Adamczyk, Mikolai Stroinski, Marcin Przybyłowicz

دانلود موسیقی متن (حجم فایل: 268.22 مگابایت)

دانلود با لینک مستقیم از پردیس گیم

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

Thronebreaker [موسیقی پیشنهادی]

Calm before the Storm [موسیقی پیشنهادی]

Moment of Respite

Fall From Grace

Amongst the Ashes [موسیقی پیشنهادی]

Homecoming [موسیقی پیشنهادی]

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن بازی‌ها در پردیس‌گیم