Menu

سرمایه‌ی عنوان Star Citizen به 200 میلیون دلار رسید

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت DualShockers، عنوان Star Citizen که یکی از پرسرمایه‌ترین پروژه‌های مبتنی بر سرمایه‌گذاری همگانی است، به تازگی به موفقیت بزرگی رسیده است که پیش از این هیچ عنوانی به آن نرسیده بود: کمپین سرمایه‌گذاری همگانی این عنوان مبلغ 200 میلیون دلار جمع‌آوری کرده است.

طبق وب‌سایت رسمی بازی که توسط استدیو Cloud Imperium Games توسعه یافته است، با وجود 2.1 میلیون حامی مالی سخاوتمند، میزان سرمایۀ بازی از 200 میلیون دلار عبور کرد.

این موفقیت غافلگیرکننده‌ای نیست، چرا که توسعه‌دهندگان این بازی یک بستۀ الحاقی 27 هزار دلاری را برای دست و دلبازترین حامیان خود عرضه کردند. البته این موفقیت عنوان Star Citizen در جمع‌آوری سرمایه به این معنا نیست که آنها به بودجۀ تولید عنوان GTA V یا حتی به پرسرمایه‌ترین عناوین سال‌های اخیر رسیده‌ باشد. برای مقایسه، بودجۀ تولید عنوان GTA V برابر 265 میلیون دلار و بودجه تبلیغات آن مقداری نامشخص بود.

این مقدار بودجه برای عنوان ساختۀ شرکت Rockstar کاملاً عادی است، اما نه برای Star Citizen که یک عنوان مستقل می‌باشد. به لطف این سرمایۀ جمع‌آوری شده، تعداد کارمندان Star Citizen و Squadron 42 در فوریه امسال به 475 تن رسید. کمپین این عنوان از سال 2012 آغاز به جمع‌آوری سرمایه کرد.

همچنین قابل ذکر است که این هفته عنوان Star Citizen به صورت رایگان قابل بازی است.

star citizen