Menu

Nintendo هنوز آماده نیست تا تاریخ عرضه‌ی Metroid Prime 4 را آشکار کند، اما اطمینان می دهد که بازی روند توسعه‌ی خوبی دارد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers بعد از اینکه Metroid Prime 4 در E3 2018 غایب بود، رجی فیلس ‌ایم (Reggie Fils-Aime) مدیرعامل Nintendoـی آمریکا اطمینان داد که این بازی " در مراحل توسعه‌‌ی خوبی قرار دارد"، اگرچه Nintendo هنوز تاریخ عرضه‌ی این بازی را مشخص نکرده است.

فیلس ‌ایمی به Mashable گفته است که:

"در داخل، ما انتظاراتی درباره‌ی تاریخ عرضه‌ی Metriod Prime 4 داریم. ما هنوز آن را اعلام نکرده ایم، اما بله، بازی روند توسعه‌ی خوبی دارد."

تنها اخباری که ما از Metriod Prime 4 داریم این است که اخبار زیادی وجود ندارد!. فیلس ‌ایم تایید می‌کند که زمان زیاد بین معرفی این بازی و تاریخ عرضه غیرمشخص آن برای این شرکت غیرعادی است، زیرا آن‌ها معمولا دوست دارند که فاصله‌ای بین آن تاریخ‌ها حداکثر از شش ماه تا یکسال باشد.

"ما عمیقا به مراحل توسعه‌ی بازی‌هایمان فکر می‌کنیم، اما همانطورکه گفتم، Nintendo به این مشهور است که اگر بازی آماده نیست، ما توسعه‌ی بازی را به منظور مطمئن شدن از اینکه بازی زمان عرضه عالی باشد طولانی خواهیم کرد. در دوران تصدی من در Nintendo، ما چندین بار مراحل توسعه‌ی بازی‌های مهم خود را عقب انداخته ایم، اما در پایان همیشه ارزشش را داشته است. به این دلیل اینکه ما روی کیفیت تمرکز زیادی داریم."

فیلس ‌ایمی همچنین بر تعادل کار-زندگی برای کارکنان Nintendo تاکید کرد، با وجود این او بیشتر برای کسانی که در Nintendoـی آمریکا هستند صحبت می‌کند. نگرانی درباره‌ی نبود تعادل و ترویج "crunch" (شرایط کاری سخت) در صنعت گیم در حال افزایش است، به عنوان مثال Red Dead Redemption 2 به عنوان نمونه‌ی اخیر نگرانی‌های فشار زیاد کاری را در پی داشت.

دیدگاه شما در مورد این خبر چیست؟