Menu

عنوان Killer 7 هم اکنون برروی PC در دسترس است + جزییاتی از تغییرات و بهبودهای بازی

ساعاتی پیش استودیوی NIS America اعلام کرده که عنوان Killer 7 هم اکنون برای پلتفرم PC در دسترس است؛ همچنین این استودیو تغییرات و بهبودهای در نظر گرفته شده برای نسخه PC بازی را نیز اعلام کرد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dsogaming، با توجه به گفته‌های توسعه دهندگان، تمامی انیمشین‌های بازی به منظور پشتیبانی از مانیتوهای مدرن امروزی (نسبت ابعاد 16:9) ارتقا یافته‌اند.

به علاوه، به جز انیمشین‌های "reload" که با نرخ 30 فریم بر ثانیه پردازش می‌شوند، تمام بازی با نرخ 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.

"ما متوجه شدیم که افزایش نرخ فریم انیمشین "reload" به 60 فریم بر ثانیه باعث می‌شود که به دیگر فریم‌های بازی به صورت ناخواسته آسیب وارد شود و به همین دلیل مجبور شدیم که نرخ فریم را بر روی 30 فریم بر ثانیه قفل کنیم."

بازیکنان قادر خواهند بود که کلیدهای کیبورد برای بازی را تغییر دهند؛ همچنین بازی از همان شروع از موس پشتیبانی می‌کند. بازیکنان می‌توانند توسط کلیدهای 1 تا 6 کیبورد، شخصیت‌های متفاوت "هارمن" را تغییر دهند. بسیاری از پازل‌های 2 بعدی بازی که به صورت اورجینال با نسبت ابعاد 4:3 ساخته شده بودند به 16:9 به ارتقا یافته‌اند.

در انتها می‌توانید تریلر زمان عرضه این بازی بر روی شبکه Steam را تماشا کنید.

دانلود SD – دانلود HD

تماشا بصورت تمام‌صفحه