Menu

سونی در E3 2019 شرکت نخواهد کرد

به نظر می‌رسد مراسم Playstation Experience تنها رویدادی نیست که سونی آن را از برنامه خود حذف کرده است. با توجه به گزارشات اخیر، سونی در E3 سال آینده نیز شرکت نخواهد کرد. این اولین بار در تاریخ سونی است که در مراسم E3 شرکت نمی‌کند.

سونی همیشه با کنفرانس‌های جذاب و سورپرایزهای خارق‌العاده خود در E3 شناخته می‌شود، کمبود موارد رونمایی یکی از دلایل برگزار نشدن Playstation Experience می‌باشد و با این که در سال جاری شاهد انحصاری‌های جذاب و متعددی بودیم به نظر می‌رسد این شرکت برای رونمایی از پروژه‌های دیگر خود آماده نیست.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، این شرکت در بیانیه‌ای به GameInformer اعلام کرد:

"همانطور که این صنعت پیشرفت می‌کند، بخش سرگرمی سونی نیز به دنبال فرصت‌های متبکرانه است تا این جامعه را تحت تاثیر قرار دهد. طرفداران پلی استیشن ارزش زیادی برای ما دارند و ما همیشه به دنبال این هستیم که متفاوت فکر کنیم و راه‌های جدیدی را برای لذت بردن بازیکنان خود امتحان کنیم. در نتیجه ما تصمیم گرفتیم در E3 2019 شرکت نکنیم. ما به دنبال کشف راه‌های مختلفی هستیم تا جامعه مخاطبین خود را در سال 2019 تحت تاثیر قرار دهیم."

کسی نمی‌‎داند شرکت سونی برای سال 2019 چه برنامه‌ای دارد. آیا دلیل برگزار نشدن کنفرانس سونی در E3 کمبود رونمایی‌های بزرگ می‌باشد و یا این که برنامه‌ای خلاقانه و مخصوص در ذهن مدیران بخش سرگرمی این شرکت شکل گرفته است؟

مدیر بخش ارتباطات سونی در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد:

"ما به دنبال یک مراسم کامل و طولانی هستیم تا بیشتر بتوانیم با طرفداران خود صحبت و آن‌ها را شگفت زده کنیم. اتفاقات هیجان‌انگیز زیادی در راه است که امید داریم به زودی آن‌ها را با شما به اشتراک بگذاریم. بسیاری از بازی‌های بزرگ ما نقش کلیدی در سال آینده دارند و ما به سختی بر روی آن‌ها کار می‌کنیم تا در زمان مشخص از آن‌ها رونمایی شود."

نظر شما در این باره چیست؟