Menu

نگاهی به نقدها و نمرات Battlefield V؛ یکی از بهترین‌های Battlefield از نظر روایت داستان که از کمبود محتوا رنج می‌برد

عنوان Battlefield V در کمتر از یک هفته دیگر برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد و از این رو منتقدین کم‌‌کم در حال انتشار نقد و بررسی‌های خود از این بازی شوتر هستند.

در این نسخه شاهد حالت Battle Royale‌ـی به نام Firestorm نیز هستیم که البته تا بهار 2019 عرضه نخواهد شد. بخش داستانی بازی نیز همانند Battlefield 1، از چندین داستان مجزا به نام War Stories تشکیل شده که چندین داستان مختلف از جنگ جهانی دوم را روایت می‌کند.

در ادامه با هم برخی از نقدها و نمرات این بازی را مرور می‌کنیم.

GameSpace 95

Battlefield V چیزهای زیادی برای عرضه دارد. از گیم‌پلی فوق‌العاده و داستان زیبا در بخش تک‌نفره گرفته تا امکانات شخصی‌سازی، این بازی برای همه سلیقه‌ها چیزی برای عرضه دارد.

PCGamesN 90

Battlefield V بهترین بخش تک‌نفره‌ی این سری تا به کنون را داشته و سختی‌ها و وحشت جنگ را به صورتی واقعی به تصویر می‌کشد. این تنش و هیجان به بخش چندنفره نیز منتقل شده است.

Everyeye.it 85

بعد از 2 سال Battlefield بازگشته و ما می‌توانیم به شما بگوییم که بدون‌شک با یکی از بهترین‌ تجربیات این سری سروکار داریم.

SpazioGames 83

Battlefield V یکی از نسخه‌های خوب سری Battlefield است ولی با این وجود بازی بدون مشکل نیست.Attrition بهترین چیزیست که در سال‌های اخیر به بازی اضافه شده و Tides of War نیز با هر آپدیت می‌تواند جان جدیدی به بازی ببخشد. جدا از این عناصر، War Stories بسیار کوتاه بوده، بعضی از مشکلات عدم همخوانی با تاریخ در بازی وجود دارد و برخی از محتویات نیز می‌توانست در هنگام عرضه در دسترس باشد.

Eurogamer Italy 80

Battlefield V تجربه‌ای محکم و استوار است که براساس BF1 برای طرفداران BF1 ساخته شده است. این بازی برای عنوانی که قرار است در چند ماه آینده پتانسیل اصلی خود را نشان دهد، شروع بسیار خوبی داشته است.

IGN Spain 80

یک بازی خوب ولی ناقص که سعی کرده تمامی جنبه‌های Battlefield 1 را بهبود بخشد؛ و خوب در این کار موفق شده است. حتی با اینکه محتویات باری در زمان عرضه چندان زیاد نیست. (تنا 3 بخش داستانی کوتاه، فقدان Battle Royale و حالت Co-op و …)

PC Gamer 79

Battlefield V به همان اندازه همشیگیِ این سری، بی‌نظیر و هیجان‌انگیز است. البته انتظار ظهور و بازسازی دوباره در تمامی بخش‌ها را نداشته باشید.

Digital Trends 60

Battlefield V به اندازه Battlefield 1 چشم‌گیر و تحسین‌برانگیز نیست. ولی اگر طرفدار کارهای قبلی استودیو DICE هستید، بد نیست این بازی را هم امتحان کنید. اما بدانید که بازی در بعضی از بخش‌ها، نقص‌های غیر قابل چشم‌پوشی‌‌ـی‌ دارد.

IGN (فعلا بدون نمره)

بخش تک‌نفره بازی Battlefield V به مخفی‌کاری، که هیچ‌گاه از نقاط قوت این سری نبوده، بسیار وابسته است ولی داستان‌های بازی بسیار تلخ و تکان‌دهنده هستند؛ گیم‌پلی و جلوه‌های بصری نیز در نبردهای بزرگ بسیار خوب کار شده است. در بخش‌های خطی‌تر، کمبود تنوع کافی در دشمنان و یا هوش مصنوعی پایدار، حس یک بازی آرکیدمانند کم‌خرج را القا می‌کند ولی زمانی که محیط بازتر شده و شما برای حمله به اهداف حق انتخاب دارید، بازی بسیار بهتر می‌شود. (نمره بخش تک‌نفره: 73)

میانگین نمرات نسخه Xbox One در متاکریتیک: 82

میانگین نمرات نسخه PC در متاکریتیک: 83

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.