Menu

THQ Nordic استودیوهای Coffee Stain و Bugbear را خریداری کرد؛ اکنون 35 بازی معرفی نشده در دست توسعه دارند

THQ Nordic امروز اعلام کرد که مالکیت دو استودیو جدید را به دست آورده است. به گزارش پردیس گیم و به نقل از Wccftech، آن‌ها استودیوهای Coffee Stain سازنده Deep Rock Galactic و Bugbear Entertainment توسعه دهنده Wreckfest را خریداری کرده‌اند. در ادامه می‌توانید اظهار نظرهای مدیران اجرایی را مشاهده کنید؛

"لارس وینگ‌فورس" (Lars Wingefors)، مدیر عامل THQ Nordic گفت؛

"درحال ساخت یک ستون دیجیتالی مکمل برای THQ Nordic هستیم. Coffee Stain گروه پرشور و شدیداً توانایی است که بازی‌های فوق‌العاده‌ای تولید و منتشر کرده است. بعد از چندین سال که بدون انتشار بزرگی سپری کردند، خط عرضه بازی‌های جدید مثل ‌Satisfactory و Deep Rock Galactic قوی به نظر می‌رسد. مشتاق همکاری با "آنتون وستبرگ" (Anton Westbergh) و تیمش در آینده هستم."

"آنتون وستبرگ"، مدیر عامل Coffee Stain، اضافه کرد؛

قویاً باور دارم که THQ Nordic خانه‌ای معرکه برای Coffee Stain می‌باشد. در کنار داشتن تجربه‌ی طولانی در توسعه‌ و انتشار بازی‌ها، THQ Nordic مهارت، تمایل و سرمایه لازم برای پشتیبانی از عرضه‌های جدید و رشدمان در آینده را دارد.

"لارس وینگ‌فورس"، مدیر عامل THQ Nordic اظهار کرد.

"از سال 2016 با "یان آلاپنا" (Janne Alanenpä) و گروهش کار میکردیم و پتانسیل درحال رشد بازی Wreckfest و همینطور بازی‌های آینده‌ی Bugbear را دیده‌ایم. "یان آلاپنا" افسانه‌ای در بازی‌های ریسینگ اکشن است و تیم Bugbear با تقریباً دو دهه تجربه در ساخت عناوین برجسته قابلیت‌های توسعه دهندگی مهمی به همراه خواهد آورد. خیلی هیجان‌زده‌ایم که توانستیم Bugbear را به دست آوریم و هدفمان این است که کاری کنیم Wreckfest با عرضه شدن روی کنسول‌ها در آینده، به یک فرانچایز بزرگ برای THQ Nordic تبدیل شود."

اظهار نظر "یان آلاپنا"، مدیر عامل Bugbear Entertainment را نیز در زیر مشاهده می کنید.

"خیلی هیجان‌زده هستیم که توانستیم نیروهای خود را با تیم THQ Nordic متحد کنیم. باور دارم که THQ Nordic خانه‌ای عالی برای Bugbear می‌شود تا از اشتیاق ما برای بازی‌هایمان و مشتری‌هایمان حمایت کند. علاقمندیم که سرعت خود در توسعه‌ی بازی‌های ریسینگ با کیفیت را افزایش دهیم تا کمکی در بالا بردن ارزش سهام و رشد آینده‌ی THQ Nordic باشیم."

از آنجا که THQ Nordic به تازگی گزارش ربع سوم سال مالی 2018 را منتشر کرده، تصادفی نیست که این بیانیه امروز پخش شده است. این ناشر در موقعیت خوبی قرار دارد و مدیر عامل آن "لارس وینجفورس" یادآوری کرد که مالکیت آی‌پی‌های مهمی از جمله Alone in the Dark ،Kingdoms of Amalur و TimeSplitters را به دست آورده‌اند. وی همچنین اضافه کرد که این ناشر درحال حاضر روی 55 بازی کار می‌کند که 35 عدد از آن‌ها هنوز معرفی نشده‌ اند.