Menu

تماشا کنید: از بازی Fast and Furious: Takedown برای iOS و Android رونمایی شد

دنیای پرهرج و مرج و سریع فرانچایز Fast and Furious با عنوان Fast and Furious: Takedown از پرده بزرگ سینما به موبایل های شما خواهد آمد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، این بازی در دنیای دیوانه واری که توسط سری فیلم های اکشن Fast and Furious طی دو دهه گذشته محبوبیت یافته جریان خواهد داشت. این عنوان شامل تعقیب و گریز هایی با خودروهای آدرنالین سوز است که در آنها بازیکنان باید با خارج‌کردن رقبا از جاده با روش مشابه سری Burnout آنها را ازدور مسابقه بیرون کنند.

بازی Fast and Furious: Takedown تعدادی از ماشین‌های آشنای فیلم مانند ماشین نمادین وین دیزل یعنی Dodge Charger و وانت غول پیکری که دواین جانسن (The Rock) در نقش لوک هابز می راند را شامل می‌شود. هر دو ماشین را می توان در ویدیو اکشن زیر مشاهده کرد. بیش از 60 خودروی قابل بازگشایی نیز در بازی وجود دارد که می توانید طی ماموریت های چالشی، تعقیب و گریز های با هلیکوپتر و دیگر ماموریت ها از آن‌ها استفاده کنید.

بازی Fast and Furious: Takedown در کنار یک حرکت اکشن سریع و به سبک آرکید که می توان آن را با انگشت شصت کنترل کرد، به بازیکنان اجازه می دهد که به جمع آوری قطعات ماشین برای ارتقا و شخصی‌سازی خودرو‌ها در گاراژ بپردازند.

Fast and Furious: Takedown به زودی برای iOS و Android منتشر خواهد شد. برای افرادی که می خواهند در رقابت پیشتاز باشند، هم اکنون امکان پیش ثبت نام وجود دارد.

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا بصورت تمام صفحه