Menu

تماشا کنید: نخستین پیش‌نمایش فصل هشتم سریال Game of Thrones در قالب یک تیزر منتشر شد

بر‌اساس اخبار جدید منتشر شده، فصل هشتم و پایانی سریال Game of Thrones طی فروردین/اردیبشهت‌ماه 1398 (آوریل 2019) پخش خواهد شد. این خبر یاد‌آور تاریخ انتشار فصل‌های 4،5 و 6 است که برخلاف فصل 7 (آغاز فصل از تیر‌ماه 1396) در همین تاریخ ارائه شده‌ بودند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، این خبر از طریق توییتی توسط کمپانی HBO در قالب یک تیزر جدید به نمایش گذاشته‌ شد. این ویدیو هیچگونه صحنه ای از فصل جدید را در بر‌نمی‌گیرد؛ با این وجود به نوعی تجدید خاطره‌ای هیجان انگیز تلقی می‌شود و به ما نوید فصلی تماشایی و جذاب را می‌دهد.

با توجه به گزارشی که مجله‌ی Entertainment Week اوایل این ماه ارایه کرد، این تیزر شامل سرنخ‌های کوچک متعدد درباره فصل هشتم است. با وجود اینکه کمپانی HBO به‌شدت می‌کوشد تا اطلاعات مربوط این فصل را از گزند اسپویلر‌ها حفظ کند، "دی.بی وایس" و "دیوید بنیاف" مدیران این برنامه، چند نکته‌ای را برای آن‌چه میتوانیم انتظار داشته باشیم باقی گذاشتند. آن‌ها فاش کردند که سرآغاز فصل 8 بازتاب فصل اول خواهد بود، جایی که "دنریس تارگریان" ( با بازی امیلیا کلارک) به همراه ارتش خود درحالی‌که عازم وینترفل (Winterfell) هستند، در تدارک رویارویی با ارتش مردگان می‌باشند. این موضوع یک پیوند حساب شده با اولین فسمت از این سریال در سال 2011 بوجود می‌آورد.

علاوه بر‌آن، بازیگر نقش جان اسنو (‌کیت هرینگتون) اظهاراتی پیرامون نسخه‌ی کامل و خط به خط فصل 8 داشته‌ است. او اعلام کرد که "بنیاف" و "وایس" جلسه را با درخواست از عوامل بازیگری جهت جلوگیری از انجام هرگونه اقدامی که منجر به فاش شدن اسرار فصل جدید می‌شود، صرف نظر از آن‌که این اعمال چقدر ناچیز باشند، آغاز کردند. هرینگتون سپس اظهار داشت که متن فیلمنامه دومرتبه موجب گریه‌‌ کردن او شده‌ است.

افزون بر‌ آن، مجله‌ی آمریکایی Entertainment Weekly فاش کرد که در برهه‌ای، "بنیاف" و "وایس" در نظر داشتند تا این سریال را به جای 6 قسمت، در قالب 3 فیلم سینمایی ارایه دهند. فصل هشتم شامل بزرگترین نبرد تاریخ این سریال می‌باشد، و زوج نامبرده نگران بودند که بودجه‌ی مالی شرکت HBO به آن‌ها اجازه‌ی فعالیت دلخواهشان را ندهد.

در ادامه‌ی اخبار مربوطه، بخش تولید این نمایش قصد ساخت اسپین آف این مجموعه را طی سال آینده دارد. خالق بازی تاج و تخت، "جورج آر.آر مارتین" بر روی وبلاگ خود اعلام کرد که این مجموعه که با همکاری "جین گلدمن" نوشته شده‌ است، با عنوان شب طولانی (The Long Night) ساخته خواهد شد. هرچند او متعاقبا وجود این عنوان را در ابتدای امر رد کرد. در ادامه می‌نویسد " کمپانی HBO به من اطلاع داد که نسخه‌ی آزمایشی جین گلدمن (تاکنون) عنوان "The Long Night" را دربر ندارد. عنوان "The Long Night" به طور حتم همانی است که من نرجیح می‌دهم، اما تا این لحظه نسخه‌ی آزمایشی همچنان رسما بدون عنوان است."

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

نظر شما چیست؟ آیا فصل آخر این سریال پرطرفدار می تواند حسن ختامی بر این مجموعه باشد؟