Menu

نگاهی به نقدها و نمرات Spyro Reignited Trilogy؛ تجربه‌ای که با گذشت‌ سال‌ها هم‌چنان جذاب و سرگرم‌کننده است

عنوان Spyro Reignited Trilogy امروز عرضه شده و منتقدین نیز از همین رو به بررسی این عنوان پرداخته‌اند.

بازی پلتفرمر و اکشن Spyro Reignited Trilogy توسط استودیو Toys For Bob برای کنسول‌های نشل هشتم بازسازی شده و نشر آن نیز بر عهده Activision بوده است. این مجموعه شامل نسخه ریمتسرشده 3 بازی اولِ سریِ Spyro به نام Spyro the Dragon ،Spyro 2: Ripto’s Rage و Spyro: Year of the Dragon است.

در ادامه نگاهی به نقدها و نمرات سایت‌های مختلف به این بازی می‌اندازیم:

GamingTrend 95

با بازسازی و طراحیِ دوباره 3 نسخه اولیه بازی در حد استاندارهای امروی، Spyro Reignited Trilogy به خوبی می‌درخشد. توجه به زیبایی مراحل و سیستم موسیقی داینامیک بازی زندگی را بیش از پیش به این مجموعه زنده آورده است. Spyro با عناوینی به همان خوبی وجذابیِ قبل بازگشته است.

PlayStation LifeStyle 90

بسیاری از بازی‌های ویدئویی پس از گذشت زمان ارزش و جذابیت خود را از دست می‌دهند ولی Spyro Reignited Trilogy اصلا چنین حسی را القا نمی‌کند. Toys For Bob این بازی 20 ساله را به خوبی تازه و جوان کرده و اژدهای بنفش کوچک همانند همیشه باانرژی و آتشین به نظر می‌رسد.

Spazio Games 90

Spyro Reignited Trilogy رویایی تحقق یاقته است. ریمیکی کامل که از انتظارات نیز بهتر عمل کرده است.

GamesBeat 88

گرافیک جدید و پرطراوت Spyro را تبدیل به یک کارتون فانتزی قابل‌بازی کرده است. این بازی برای کودکان یکی از بهترین عناوینیست که می‌توانند تجربه کنند.

IGN 85

استودیو Toys For Bob با برگرداندن 3 بازی اول Spyro به زندگی، کاری خار‌ق‌العاده انجام داده است. دنیای بازی پر از جزئیات استو انیمیشن‌ها نیز کاملا دلپذیر هستند. کیفیت بهبودهای بازی تجربه این عناوین پلتفرمر را بسیار لذت‌بخش کرده است. البته بعضی از تغییرات نسبت به گذشته بسیار کم هستند ولی با این حال چیزی از سرگرم‌کننده بودن بازی کم نشده است.

God is a Geek 80

دیدن بازگشت Spyro لذت‌بخش بوده و با این ریمسترها به نظر می‌رسد که در حال تجربه عنوانی مربوط به گذشته باشید. تجربه بازی خوب و سرگرم‌کننده است ولی زاویه دوربین در بعضی اوقات کمی از این لذت می‌کاهد.

Gameblog.fr 70

Spyro Reignited Trilogy مجموعه‌ای خوب از 3 بازی پلتفرمر اولین PlayStation است. بازسازی شده از پایه، طراحی بازی علیرغم برخی کاستی‌ها جدید و زیبا بوده و گیم‌پلی نیز با اینکه کمی قدیمی به نظر می‌رسد، حس نوستالژیک خوبی دارد.

میانگین نمرات در متاکریتیک: 85

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.