Menu

خرده‌فروشی Amazon عنوان Sunset Overdrive را برای عرضه برروی PC لیست کرد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل پس از wccftech، پس از آخرین به روز رسانی لیست بازی‌های پایگاه داده Steam، کمپانی Amazon هم روز گذشته عنوان Sunset Overdrive را برای سیستم‌های شخصی لیست کرد و از قیمت و تاریخ انتشار احتمالی آن پرده برداشت.

بنابر صفحه پدیدارشده در وبسایت Amazon، بازی Sunset Overdrive در روز جمعه 25 آبان با قیمیت 19.99 دلار در دسترس مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد. این نسخه تمامی محتویات قابل دانلود منتشر شده برای بازی را در بر‌می‌گیرد. هنوز سخنی از این‌که آیا این بدان معناست که بازی در نهایت به روز رسانی گرافیکی را دریافت می‌کند یا خیر به میان نیامده‌ است. مطمئنا شما همراهان را در اطلاع آخرین اخبار در این زمینه قرار خواهیم داد.

در ادامه می‌توانید توضیحات رسمی از این بازی را مشاهده نمایید.

"به هیچ عنوان بازی اکشن ماجراجویی تک‌نفره Sunset Overdrive، برنده بهترین بازی کنسول XBox One در سال 2014 به انتخاب IGN را از دست ندهید. عنوانی که توانسته امتیاز 9 از 10 را از Polygon کسب کند، و لقب "نفسی از هوای تازه" را توسط بازیکنان اروپایی به خود اختصاص دهد.

در سال 2027 میلادی شهر Sunset تحت محاصره قرار گرفت‌ است. یک نوشیدنی انرژی‌زای سمی اکثر افراد را به جهش یافته‌های زهرآگین تبدیل کرده است. برای غالب مردم این به منزله‌ی پایان جهان بوده، اما برای شما به مانند یک رویای تحقق یافته‌ است. رییس قدیمی‌تان مرده و دیگر شغل خسته کننده‌ای برای شما وجود ندارد. دنیای open-world را با بهره‌گیری از اعمالی چون grind کردن، پریدن و بالا رفتن از روی دیوار در امتداد شهر، در حالی‌که از یک انبار مهمات ویرانگر و غیرمتعارف استفاده می‌کنید، به زمین بازی تاکتیکی خود مبدل سازید. با وجود چابکی فوق‌العاده، تسلیحات منحصر‌به‌ فرد و همچنین مهارت‌های استثنایی قابل تنظیم، Sunset Overdrive قوانین حاکم بر تیراندازان رایج را از نو به نگارش درآورده و ماجرایی بی‌نظیر، سراسر انفجار و تجربه‌ای کاملا ناب را ارایه می‌دهد. آشوب در شهر Sunset را به ‌واسطه‌ی حملات تک‌نفره ی سرشار از رنگ و فراآخرالزمانی به همراه دو گسترش دهنده ی اضافی و همچنین معمای mooil rig و ظهور ماشین‌های از کار افتاده به آغوش بگیرید. تسلیحات خود را با بهره‌گیری از بسته‌های متعدد سلاح بر جهش یافته‌های افسارگسیخته، ربات‌های قاتل و دزدان شرور غالب سازید."

ما نیز در نقد خود از Sunset Overdrive به قلم "علی رضایی" نمره 9 را به بازی اعطا کرده‌ایم:

بايد گفت كه Sunset Overdrive نه The Last of Us است و نه Fallout و يا نه هر عنوان موفق ديگري با مضمون آخرالزمان ، بلكه چشمكي است مجذوب كننده بر دنيايي كه تا قبل از اين فقط تاريكي و مرگ از آن انتظار مي رفت؛ اما حالا زمان تفريح در آخرالزمان است.

نظر شما چیست؟ آیا از طرفداران بازی‌های open-world هستید؟ لطفا نظرات خود را راجع به این موضوع در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.