Menu

طراح مرحله Cyberpunk 2077 در مورد تنوع مناطق مختلف بازی صحبت می‌کند

بر اساس اطلاعاتی که در رابطه با عنوان اول شخص نقش آفرینی CD Projekt RED یعنی Cyberpunk 2077 شنیده‌ایم، باید منتظر یک دنیای بزرگ و غنی باشیم که به غیر از جزئیات، ماموریت‌های گوناگون و فعالیت‌های مختلف درست همانند سری Witcher شاهد روایت‌های شاخه‌ای مختلفی باشیم که تجربه بازیکنان را از یکدیگر متمایز می‌کند. یکی از مواردی که بحث و گفت و گو در مورد آن زیاد است شهر Night City می‌باشد که با توجه به دوره زمانی بازی و سیستم روایتی جذابی که دارد مطمئن نیستیم با چه محیطی رو به رو هستیم. "مایلز توست"، طراح مرحله این عنوان نقش آفرینی، در رابطه با Night City با Gamingbolt صحبت کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، توست به آن‌ها توضیح داد که Night City "طوری طراحی شده است که از طرق گوناگون منحصر به فرد باشد"، از فرهنگ گرفته تا معماری و هر چیزی که در این میان وجود دارد اما این واقعیت وجود دارد که خواسته CDPR حول ترکیب تمامی موارد ذکر شده در راستای ساخت یک شهر قابل باور و محیطی واقعی می‌چرخد. توست در ادامه توضیح داد که در مورد اتمسفر شاهد محیط‌های متنوع خواهیم بود، به عنوان مثال منطقه Pacifica محل اصلی و منطقه استقرار توریست‌ها می‌باشد.

او در این مورد گفت:

"Night City شامل شش منطقه می‌شود که هر کدام به شیوه‌های مختلفی منحصر به فرد هستند. از معماری، فرهنگ، اتمسفر و مردم گرفته تا مشکلاتی که مردم در زندگی خود با آن رو به رو هستند. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که این مناطق به بهترین شکل ممکن با یکدیگر ترکیب شوند و یک شهر قابل باور را تشکیل دهند."

توست در ادامه توضیح داد:

"تمامی قسمت‌های شهر توسط تاریکی و سایه آسمان خراش‌ها پوشیده نشده است. به عنوان مثال Pacifica که منطقه اصلی توریست‌های شهر می‌باشد شامل آسمان‌خراش‌ها نمی‌شود. وقتی بودجه‌ها به پایان رسید، رویای برخی از مردم هم نابود شد و برخی پروژه‌ها نیمه کاره رها شدند و برخی از گنگ‌ها نیز این پروژه‌ها را به عنوان مخفیگاه خود انتخاب کردند. هر منطقه تاریخ و داستان خود را خواهد داشت که بازیکن می‌تواند از آن در طول بازی آگاه شود. این برای ما اهمیت دارد که محیطی متنوع را ارائه دهیم."

نظر شما در این باره چیست؟