Menu

پروژه جدید استودیوی Ninja Theory در سال 2019 توسط Microsoft معرفی خواهد شد

Xbox اخیرا در رویداد X018 نمایش‌های زیادی مربوط به بازی‌ها داشت. همچنین "فیل اسپنسر" صحبت‌هایی نیز در مورد پروژه‌های استودیوی‌هایی که Microsoft خریداری کرده داشت. در واقع او در مورد پروژه بعدی استودیوی Ninja Theory که عنوان تحسین شده Hellblade: Senua's Sacrifice را ساخته است، صحبتی داشت.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، در حین مصاحبه‌ای با مدیر بخش Xbox یعنی "فیل اسپنسر"، صحبتی درمورد استودیوی Ninja Theory صورت گرفت که در واقع در ماه ژوئن 2018 توسط Microsoft خریداری شد.

استودیوی Ninja Theory سازنده عنوان تحسین شده Hellblade: Seuna's Sacrifice و Devil May Cry می‌باشد که همین باعث شد خریداری این استودیو توسط Microsoft‌ مورد توجه همگان قرار بگیرد. از زمان اعلام خریداری این استودیو توسط Microsoft، بسیاری منتظر اعلام پروژه جدید و انحصاری این استودیو برای Xbox می‌باشند. "فیل اسپنسر" در این مورد گفت که پروژه جدید Ninja Theory در سال 2019 اعلام خواهد شد:

"این بسیار هیجان انگیز است که نگاهی به عناوین قبلی Ninja Theory و آنچه در آینده توسط این استودیو ساخته خواهد شد، انداخت."

بر طبق این بیانیه تقریبا مطمئن می‌شویم که Ninja Theory هم اکنون در حال برنامه ریزی برای معرفی عنوان بعدی خود در سال 2019 می‌باشد.