Menu

دانلود موسیقی متن بازی 41148

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با آلبوم موسیقی متن بازی ایرانی 41148، اثری از مهدی فنائی در خدمت شما هستیم.

بازی 41148 عنوانی در سبک ماجرایی اشاره و کلیک با درون مایه‌ی Horror است که توسط آقای مهدی فنائی توسعه یافته و ایپزود اول آن دو سال پیش در پاییز سال 1396 شمسی، برای پلتفرم اندروید عرضه شد. قسمت‌های بعدی این عنوان نیز در فواصل زمانی مختلف به پلتفرم اندروید راه پیدا کردند و بعد از انتشار تمامی آن‌ها (4 ایپزود)، نسخه‌ای کامل از این عنوان هم برای پلتفرم اندروید و هم PC عرضه شد.

این عنوان در ابتدا به خاطر وجود یک سری از نمادها و نشانه‌ها در اولین ایپزودش و به خاطر پیش داوری‌های بی اساس، به میدانی برای بمباران شدن توسط افراد، محافل و رسانه‌های گوناگون خبری و غیرخبری تبدیل شد و کار تا جایی پیش رفت که این بازی ممنوع اعلام شده و از روی فروشگاه کافه بازار نیز حذف شد. ولی خوشبختانه قسمت اعظمی از این اتهامات، مدتی پس از حذف بازی از فروشگاه‌ها از بین رفت و روند انتشار ایپزودهای بعدی این بازی از سر گرفته شد. در نهایت نیز این بازی موفقیت و محبوبیت بسیار زیادی چه در ایران و چه در سطح جهانی کسب کرد و توانست به عنوان یکی از بهترین عناوین ساخته شده در داخل ایران محسوب شود.

با تشکر فراوان از جناب آقای مهدی فنائی که اجازه انتشار آلبوم موسیقی متن این بازی را به ما دادند.

دانلود موسیقی متن بازی 41148

41148Original Soundtrack

ناشر: (Fanaei Game Studio (Distribution By PardisGame

تاریخ انتشار: 12 نوامبر 2018

قیمت (صرفا جهت اطلاع!): ندارد (دریافت بازی از کافه بازار)

تعداد قطعات موسیقی: 41 قطعه

مدت زمان کلی: 26 دقیقه و 14 ثانیه

کیفیت: MP3 160 – Game Rip

دانلود موسیقی متن (حجم فایل: 35.81 مگابایت)

دانلود با لینک مستقیم از پردیس گیم

دانلود با لینک کمکی از مدیافایر

پسورد فایل: ندارد

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

Main Menu

Back To The Church

Alister's End

Goodbye Sina

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن بازی‌ها در پردیس‌گیم