Menu

جدول فروش هفتگی بریتانیا: Red Dead Redemption 2 هم‌چنان با اقتدار در صدر جدول قرار دارد

ساعاتی پیش جدول پرفروش‌ترین بازی‌های بریتانیا منتشر شد و این بار نیز همانند 2 هفته گذشته بازی جدید Rockstar Games یعنی Red Dead Redemption 2 در صدر جدول قرار دارد. با اینکه فروش بازی نسبت به هفته‌های گذشته افتی 53 درصدی داشته، اما هم‌چنان 30 درصد از بازار در اختیار این بازی قرار دارد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameIndustry.Biz، از هفته گذشته 5 بازی اول جدول تغییر نکرده‌اند و هم‌چنان 2 بازی Call of Duty: Black Ops IIII و FIFA 19 با تنها چندهزار اختلاف در فروش به ترتیب در رده‌های دوم و سوم و بعد از آن‌ها 2 بازی Forza Horizon 4 و Marvel’s Spider-Man در جایگاه چهارم و پنجم قرار دارند.

تنها ورودی جدید به جدول 40 بازی پرفروش نیز عنوان Carnival Games بوده که توانسته در رده بیستم جای بگیرد.

اما از بازی‌های قدیمی عنوان EA Sports UFC 3 دوباره با رسیدن به جایگاه چهلم، به جدول بازگشته است. از Nintendo نیز 2 بازی Mario Tennis Aces و Splatoon 2 به ترتیب در جایگاه بیست‌ونهم و سی‌وششم جای گرفته‌اند. بازی Jurassic Word Evolution نیز با توجه به اینکه اولین افزونه‌اش هفته‌ آینده منتشر خواهد شد، به جدول پرفروش‌ترین‌ها بازگشته و به جایگاه سی‌ودوم رسیده است.

در این میان بازی‌های Resident Evil 7: Biohazard ،F1 2018 ،Astro Bot Rescue Mission ،Prey و Call of Cthulhu از لیست 40 بازی پرفروش خارج شد‌ه‌اند.

در زیر لیست پرفروش‌ترین بازی‌های بریتانیا به تفکیک پلتفرم را مشاهده می‌کنید. شایان ذکر است آمار فروش دیجیتالی بازی‌ها در این لیست حساب نمی‌شود پس نمی‌توان آن را به عنوان آمار فروش کلی بازی‌ها در بریتانیا در نظر گرفت.

پرفروش‌ترین بازی‌های هفته گذشته برروی تمامی پلتفرم‌ها


پرفروش‌ترین بازی‌های هفته گذشته برروی PS4


پرفروش‌ترین بازی‌های هفته گذشته برروی Xbox One


در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.