Menu

تهیه کننده‌ی Mass Effect قول آینده‌ای “روشن” برای این سری را می‌دهد

یک N7 day دیگر برای طرفدران Mass Effect آمد و رفت و با اینکه BioWare اخبار جدیدی در رابطه با بازی برای به اشتراک گذاری نداشت اما سوهای امیدی در اختیار دوست داران خود قرار داد. نه تنها یک ویدئوی احساس برانگیز دیگر گیرمان آمد (اشاره‌ای به کارگردان اصلی کیسی هادسون و لیوان معروف "باید برم" نکنیم) بلکه تهیه‌کننده‌ی اصلی "مایک گمبل" عنوان کرد که چراغی روشن در آینده‌ی این سری می‌درخشد.

#N7Day همگی مبارک! من عمیقاً عاشق این IP هستم و طی این سال‌ها به عنوان طرفداران و توسعه دهندگان با آن عمر گذرانده‌ایم. هنوز داستان‌هایی برای گفتن در این جهان داریم… آینده درخشان است.

– مایکل گمبل، 17 آبان 97

این اولین باری نیست که یکی از اعضای کلیدی گروه با وجود گوشه نشین شدن موقتی توسط EA برای تمرکز روی Anthem، به طرفداران اطمینان می‌دهد که این سری بازی‌ها با تمام شدن فاصله‌ی زیادی دارد. با این وجود، خوشحال کننده است که کلماتی امید بخش می‌شنویم که در آینده می‌توانیم بار دیگر برای یک ماجراجویی شگفت‌انگیز در ستاره‌ها گشت و گذار کنیم.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از comicbook، آقای "گمبل" در اوایل امسال به EuroGamer در رابطه با Anthem گفته بود، "شفافیت درمورد ماهیت این بازی امری کلیدی است. این یک بازی تک نفره‌ی خطی نیست، یک Mass Effect یا Dragon Age نیست (با اینکه هر دو جایگاه خاصی برایمان دارند). درحال حاضر پروژه‌های متنوعی داریم که آن‌ها را پیش می‌بریم و یک تیم هم فعلاً روی موارد مربوط به Dragon Age کار می‌کنند و Mass Effect نیز مسلماً نمرده، با این حال Anthem فرق می‌کند و باید این تفاوت‌ها را بیان کنیم، مثلاً یک فرق بزرگ بازی با همکاری چند بازیکن است."

این گفته‌ها تأیید کننده‌ی حرف "کیسی هادسون" درمورد بازگشت این سری بعد از کمتر شدن کار برای تکمیل Anthem می‌باشد. خبرنگار comicbookمی‌نویسد؛ در حین E3 2018، فرصت این را پیدا کردم تا با عضوی کلیدی از EA حرف بزنم و درمورد بازی جدید Star Wars که در دست ساخت داشتند صحبت کردیم. از آن‌جا که طرفدار بازی‌های Mass Effect هستم، نتوانستم سوالی درباره‌ی آینده این فرانچایز نپرسم.

منبع من پاسخ داد، "اوه، نه. Mass Effect صد در صد ساخته می‌شود.این فرانچایز آنقدر برای EA اهمیت دارد که نتوانند از آن دست بکشند." که، اجازه بدین رک بگم، شنیدنش خیلی هیجان‌انگیز بود.

اگرچه صحبت‌های اخیر اندکی موضوع آینده‌ی این بازی‌ها را مطرح کرده، در حال حاضر هنوز چیز بیشتری در اختیار نداریم. در هر صورت، امیدها هنوز ناامید نشده و بالاخره شاهد ماجراجویی در ستاره‌ها خواهیم بود.