Menu

مدیر نوآوری عنوان 11-11: بازی God of War اتفاق بسیار خوبی برای صنعت گیم است

این اواخر، بحث در مورد اهمیت عناوین تک نفره (Single Player) و چند نفره (Multiplayer) بین سازندگان و طرفداران بازی‌های ویدیویی بسیار داغ است. بسیاری از سازندگان از جمله EA عقیده دارد که عصر عناوین تک نفره به پایان رسیده و حلا نوبت عناوین چند نفره است. اما در این بین سازندگانی نیز مانند Bethesda به مخالفت از این عقیده بر آمدند و به طرفداری از عناوین تک نفره پرداختند. 11-11: Memories Retold یکی از آن عناوین تک نفره‌ای است که انتظار زیادی از آن می رود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dualshockers، به تازگی مصاحبه‌ای با آقای یوان فانیس مدیر نوآوری و آقای جورج روئس سازنده استودیو Aardman Animation، در مورد ارزش عناوین تک نفره و الزام وجود بخش چند نفره صورت گرفته است که نظرات جالبی نیز از سوی آن‌ها ارائه شد.

روئس از اهمیت داستان بازی‌ها سخن گفت و عقیده داشت که یک داستان خوب باعث می‌شود تا یک بازی مانند یک اثر هنری فوق‌العاده به نظر برسد. حتی صنعت فیلم نیز با وارد شدن به مسائلی نظیر داستان سرایی و مسائل عاشقانه در جلب کردن نظر مردم پیشرفت کرد. او همچنین احساس می‌کند که مردم بیشتر از همه چیز به داستان یک بازی علاقه نشان می‌دهند و حتی اگر یک بازی عنوان بسیار بزرگ و پر هزینه‌ای نباشد، با یک داستان خوب می‌تواند بسیار جالب و هیجان‌انگیز جلوه کند.

فانیس در ادامه توضیح داد که سازندگان می‌توانند با اهمیت بیشتر به داستان عناوین خود، باعث پیشرفت بازی‌های تک نفره در این صنعت شوند.

"من فکر می‌کنم که تغییراتی را شاهد هستیم. God of War بازی بسیار خوبی برای صنعت است. چون حتی با اینکه شاهد هیچگونه بخش چند نفره‌ای نبودیم، توانست به خوبی فروش کند. این خوب است، زیرا تماما در مورد آن است که آیا بازی به اندازه کافی جالب توجه است و آیا داستان بازی درگیر کننده است."

حتی به نظر می‌رسد که شرکت Microsoft که بخاطر تمرکز زیاد بر روی عناوین چند نفره مشهور است نیز، به اهمیت عناوین تک نفره ایمان آورد و این موضوع را می‌توان با در نظر گرفتن خرید استودیوهایی مانند Ninja Theory توسط این شرکت، اثبات کرد. فانیس نیز با این نظر موافق بود و گفت که این مورد را می‌توان با توجه به تغییراتی که آن‌ها در خط تولید بازی‌های خود بوجود آورده‌اند، مشاهده کرد.

11-11: Memories Retold در تاریخ 9 نوامبر بر روی PS4 ،Xbox One و PC منتشر خواهد شد.