Menu

حالت Battle Royale بازی Battlefield V با نام Firestorm از 64 بازیکن پشتیبانی خواهد کرد + تریلر و اطلاعاتی جدید

بعد از هفته‌ها شایعه و حدس و گمان پیرامون Battlefield V، ساعاتی پیش استودیو DICE اطلاعاتی جدید از بازی را به اشتراک گذاشت. این اطلاعات در قالب یک تریلر سینمایی منتشر شدند که در آن بعضی از ویژگی‌هایی بازی توسط راوی گفته می‌شود؛ از جمله نام حالت Battle Royale بازی یعنی Firestorm !

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Eurogamer، حالت Battle Royale شامل 16 تیم 4 نفره یعنی 64 بازیکن در هر مسابقه می‌شود. به صورت جالبی در تریلر منتشرشده به تیم‌های 4 نفره اشاره می‌شود که یعنی حالت Battle Royale بازی Battlefield V شامل بازی به صورت تک‌نفره یا 2 تایی نخواهد شد. 64 نفره‌بودن این حالت نیز به همیت دلیل است.

علاوه بر تعداد بازیکنان، این تریلر نشان می‌دهد که حالت Battle Royale در بزرگ‌ترین نقشه تاریخ سری Battlefield با ده‌ها وسیله نقلیه جریان خواهد داشت. خود را برای تخریب‌پذیری و کشت‌وکشتار آماده کنید.

هم‌چنین این ویدئو اطلاعات بیشتری از ویژگی خدمات‌محور Battlefield یعنی Tides of War به اشتراک گذاشت. DICE دوباره اعلام کرد که این سرویس برای تمامی کاربران رایگان خواهد بود و بازیکنان مدت کوتاهی پس از عرضه بازی یک قسمت با نام The Fall of Europe دریافت خواهند کرد. قسمت دومی نیز در کار است و احتمالا اوایل 2019 منتشر خواهد شد. اگر چه DICE نام این قسمت دوم را فاش نکرد ولی اعلام کرد که این افزونه یک مکان جدید را معرفی خواهد کرد؛ یک محور علیه مقاومت در یونان.

برای آن دسته از افرادی که به بخش تک‌نفره علاقه دارند، به نظر می‌رسد که بخش War Stories بازی Battlefield V عملکردی همانند Battlefield 1 خواهد داشت. در این تریلر تازه منتشرشده 4 داستانی که در هنگام عرضه در دسترس خواهند بود به همراه 2 داستان دیگر که پس از عرضه بازی منتشر خواهند شد، به تصویر کشیده شده‌اند. در کنار داستان مقاومت نروژی‌ها که پیش از این معرفی شده بود، DICE از یک داستان جدید به نام Under No Flag نیز رونمایی کرد. این ماموریت بازیکنان را در نقش یک مجرم بریتانیایی که از "مهارت‌های منحصر‌به‌فردش" پشت خطوط دشمن در آفریقای‌شمالی استفاده می‌کند، قرار می‌دهد.

بتا Battlefield V اکنون برای افرادی که آن را پیش‌خرید کرده‌اند در دسترس است. باقی افراد نیز می‌توانند از تاریخ 15 شهریور به تجربه آن بپردازند. شایان ذکر است که پیش دانلود این بتا با حجم تقریبی 11 GB هم‌اکنون برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC در دسترس است. هم‌چنین به تازگی تصاویری از تنظیمات گرافیکی این بتا منتشر شده که می‌توانید از طریق این لینک آن‌ها را مشاهده نمایید.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید این بازی با نام This Is Battlefield V را تماشا کنید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

عنوان Battlefield V در تاریخ 20 نوامبر (29 آبان) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.