Menu

Sony در سکوت خبری مدل ساکت‌تر و بهینه‌یافته‌تر PS4 Pro را روانه بازار کرد

کسانی که به روزرسانی‌های PS4 Pro را زیر نظر دارند احتمالا فهمیده‌اند که مدل جدید این کنسول تغییرات اندکی کرده است. گفته شده است که CUH-7200 مجهز به 4K جدید، کمی بی‌صداتر از سخت‌افزار قبلی و کمی نیز گرم‌تر است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، با وجود اینکه تفاوت‌ها هنوز کاملا مشهود نیست، اما این با عقل جور در می‌آید که Sony هنوز تغییرات سخت‌افزاری را رسما اعلام نکرده است. در بررسی‌ها، به نظر می‌رسد PS4 Pro جدید از لحاظ ظاهری فرقی با مدل قبلی ندارد. با وجود این، تفاوت اصلی این بار به power connector مربوط می‌شود. به جای سخت افزار اولیه‌ و CUH-7100 بهبود یافته که اتصال‌دهنده‌ی سه شاخه‌ای PC مانند را داشت، CUH-7200 از 8 اتصال دهنده‌ی شاخه ای کوچکتر استفاده می کند که PS4 Slim و Xbox One S نیز از آن‌ها استفاده می‌کنند.

بررسی‌ها در Digital Foundry نشان داده است که صدای فن کنسول از حدود 50dB (decibels)/55dB به حدود 44dB/48dB کاهش پیدا کرده است. شاید تفاوت خیلی کم باشد و برای گوش عادی خیلی قابل توجه نباشد، اما آن‌هایی که قدرت شنوایی بالایی دارند احتمالا از این بهبود لذت ببرند. مدل زمان عرضه PS4 Pro ممکن است هنوز در دمای کمتر و خنک‌تری کار کند، اما بعید است که افراد زیادی تفاوت را متوجه شوند.

مدل CUH-7200 PS4 PRO هم اکنون در فروشگاه‌ها موجود است، و شامل باندل Red Dead Redemption 2 PS4 Pro می‌شود. به احتمال زیاد همانطورکه فروشگاه‌ها PS4 Pro های قدیمی خود را می‌فروشند، Sony یکباره و به موقع مدل جدید را به فروشگاه‌ها در سراسر دنیا برای فصل تعطیلات ارسال کند.