Menu

تماشا کنید: تریلر زمان عرضه HITMAN 2

شرکت Warner Bros. Interactive Entertainment و استودیوی IO Interactive تریلر زمان عرضه عنوان مورد انتظار HITMAN 2 را منتشر کردند که در آن می‌توان نگاهی به عملکرد بی نظیر مامور 47 در از بین بردن هدف‌هایش انداخت. به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، این بار در HITMAN 2، مامور 47 یک قاتل بسیار قدرتمند است و همچنین در این نسخه بازیکنان قادر خواهند بود که بازی را در 6 منطقه متفاوت تجربه کرده و در بخش‌های Sniper Assassin و Ghost Mode بازی را به صورت مولتی‌پلیر تجربه کنند. به علاوه، بازیکنان می‌توانند بهبودهای فراوانی را برای مامور 47 در نظر بگیرند که باعث می‌شود تجربه عمیقی برای طرفداران این سری بازی باشد.

توسط بهره گیری از mini-map و قابلیت جدید تصویر در تصویر (Picture-in-Picture)، بازیکنان می‌توانند در زمان واقعی به دنبال قربانیان خود بگردند، مراقب تهدیدهای مورد انتظار توسط نیروهای امنیتی باشند و اطلاعات مهمی را درمورد برنامه ریزی برای حرکت بعدی به دست آورند.

HITMAN 2 از مکان‌های بسیار بزرگ و زنده‌ای بهره می‌برد که در آن می‌توانید به جست و جو بپردازید و در از بین بردن هدف خود می‌توانید از راه‌های زیادی مانند استفاده از اسلحه، ابزارهای مختلف، تغییر لباس و تکنیک‌های متنوع مخفی کاری بهره ببرید.

HITMAN 2 در تاریخ 22 آبان برای Xbox One ،PS4 و PC عرضه خواهد شد.

در ادامه شاهد تماشای تریلر زمان عرضه بازی به همراه چند اسکرین‌شات از آن باشید.

دانلود SD – دانلود HD

تماشا بصورت تمام‌صفحه

hitman 2