Menu

نگاهی به نقدها و نمرات بازی Hitman 2؛ تجربه‌ای آشنا و لذت‌بخش از مامور 47

عنوان Hitaman 2 تا چند روز دیگر عرضه خواهد شد و از همین رو منتقدین به نقد و بررسی این بازی پرداخته‌اند. در Hitman 2 بازیکنان باری دیگر در نقش مامور 47 قرار گرفته و می‌‌توانند با استفاده از ویژگی‌های مختلفی اعم از تغییر لباس و یا اشیا مختلف، اهداف خود را به قتل برسانند.

تاکنون 6 منطقه از جمله نیوزیلند و ورمانت برای بازی تایید شده‌اند. هم‌چنین بخش جدید و رقابتی Ghost Mode نیز به عنوان حالتی جدید به Hitman 2 اضافه شده است. شما در این بخش در نقش مامور 47 با بازیکنی دیگر برای کشتن اهدافی مختلف رقابت خواهید کرد.

در زیر می‌توانید نقدها و نمرات سایت‌های معتبر از بازی Hitman 2 را مشاهده نمایید. این بازی در تاریخ 22 آبان برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد.

Slant Magazine 90

حتی اگز جزئیات باشکوه، نویسندگی عالی، و دنیایی مملو از موقعیت بیشتر چیزهای گذشته این سری را از نو تعریف کنند، IO Interactive باز هم توانسته همه چیزهایی را که تقریبا 20 سال پیش با Hitman: Codename 47 به آن‌ها دست پیدا کرده بود را به طرزی عالی بازسازی کند.

PC Gamer 84

بازی شباهت بسیاری به نسخه قبلی خود دارد ولی کیفیت مراحل آن پایدارتر از پیش است. که عالی است؛ چرا که نسخه‌ی قبلی بازی نیز بسیار خوب بود.

GameSpot 80

Hitman 2 تجربه‌ای آشنا است ولی در دنیای Hitman، شباهت و آشنایی یک نقطه قوت فوق‌العاده است.

Multiplayer.it 80

Hitman 2 تجربه‌ای تنش‌زا و قابل قبول ارائه می‌دهد؛ این بازی با نقشه‌هایی بسیار خوب و بزرگ، مرزهای بازی‌های مخفی‌کاری را جابجا می‌کند.

WCCFTech 80

Hitman 2 یک نسخه‌ی خوب دیگر از سری بازی محبوب استودیو IO Interactive است. با اینکه بازی فاقد بعضی از موارد مورد نیاز یک قاتل در سطح جهانی است، ولی طراحی مراحل عالی و برخی بهبود‌های کوجک ولی مهم در هسته مکانیک‌های سری تاثیر بسیار خوبی در بازی گذاشته‌اند. Hitman 2 آن عنوان فوق‌العاده که قرار بود باشد نیست ولی کیفیت بسیار خوبی دارد.

IGN 77

Hitman 2 چیز زیادی به ساخته‌های نسخه پیشین خود اضافه نمی‌کند و به جای یک دنباله، بیشتر حس Hitman 1.5 را القا می‌کند. با ارائه تجربیاتی عمیق‌تر و مخفیانه‌تر در یک بسته بازیِ کامل به جای 6 اپیزود، بازی ریتم خود را نگه می‌دارد. حضور Hitman 2016 چیز خوبیست؛ مخصوصا برای آن‌هایی که موفق به تجربه نسخه قلی نشده‌اند. امیدواریم در تلاش‌های بعدی با بازی بهتری روبرو باشیم.

Gameblog.fr 70

Hitman 2 تلاشی برای تغییر و انقلاب در فرمول نسخه قبلی نمی‌کند؛ که البته با توجه به کارآمد بوده فرمول فعلی بازی، قابل قبول است. کارهای برای مشاهده‌کردن، بررسی، پنهان‌شدن، کشتن و استفاده از اشیا می‌توان انجام داد و حتی با اینکه در مقایسه با نسخه قبلی گیم‌پلی تغییر زیادی نکرده و بیشتر حس نسخه 1.5 بازی به بازیکن القا می‌شود، بازهم با یک شبیه‌سازی آدم‌کشی خوب روبرو هستیم. قوانین بازی را قبول کنید تا برای مدتی طولانی از آن لذت ببرید.

میانیگین نمرات بازی در متاکریتیک: 81

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.