Menu

خرید بیست درصد از سهام استودیو سازنده The Turing Test توسط Square Enix جهت کار برروی یک IP جدید

طبق گزارشاتی که به تازگی منتشر شده به نظر می‌رسد نزدیک به 20 درصد از سهام استودیو Bulkhead Interactive که بازی‌های Battalion 1994 و The Turing Test را در کارنامه دارد، توسط شرکت Square Enix خریداری شده است.

Bulkhead هم‌اکنون 2 استودیو با نام‌های Bulkhead Phoenix و Bulkhead Dark Horse دارد؛ با اینکه Battalion 1994 هم‌چنان به صورت Early Access برروی شبکه استیم باقی مانده است، این استودیو برروی یک IP جدید برای Square Enix کار خواهد کرد. شایان ذکر است هر 2 بازی قبلی این استودیو توسط Square Enix منتشر شده بودند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، رئیس Square Enix Collective و مدیر بخش انتشار بازی‌های مستقل Square Enix یعنی "فیل الیوت" به هئیت مدیره Bulkhead Interactive خواهد پیوست. او در مصاحبه‌ای در این مورد گفت:

"من واقعا از اینکه با برداشتن این قدم می‌توانیم رابطه خود با Bulkhead را قوی‌تر کنیم، بسیار هیجان‌زده‌ام. از اولین ملاقات در سال 2015 برای من کاملا روشن بود که این تیم پتانسیل بسیاری دارد؛ ما برای کمک به آن‌ها برای شکوفا کردن این پتانسیل بسیار مشتاق هستیم. "

مدیرعامل Bulkhead Interactive یعنی "جو برامِر" نیز در رابطه با این همکاری جدید گفت:

"کار کردن با "فیل" و تیم او در Square Enix تجربه‌ای عالی بوده است. آن‌ها همیشه از ما حمایت می‌کردند و علاوه بر بازی‌ها، به علایق ما نیز اهمیت می‌دادند. موقعیت فعلی و تقویت آن رابطه، قدم بزرگ بعدی ما برای توسعه و جست‌وجو برای استعداد‌های جدید جهت پیوستن به تیم‌مان خواهد بود."

در حال حاضر حد‌س‌زدن اینکه این IP جدید چه چیزی می‌تواند باشد بسیار سخت است. با اینکه هر 2 بازی قبلی این استودیو اول‌شخص بوده‌‌اند، ولی یکی از آن‌ها در سبک تیراندازی و دیگر در سبک معمایی بوده است. باید صبر کرد و دید که Bulkhead این‌ بار به سراغ چه سبک و داستانی خواهد رفت.

آیا شما هیچ‌کدام از بازی‌های قبلی استودیو Bulkhead Interactive را تجربه‌ کرده‌اید؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.