Menu

اطلاعاتی از محتویات آپدیت جدید Rainbow Six Siege منتشر شد؛ با 2 اپراتور جدید بازی بیشتر آشنا شوید

به تازگی Ubisoft اولین اطلاعات از چهارمین فصل از محتویات سال سوم Rainbow Six Siege را که با نام Operation Wind Bastion شناخته می‌شود، به اشتراک گذاشته است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، این فصل جدید در کشور مراکش جریان داشته و همانند همیشه شامل 2 اپراتور و یک نقشه کاملا جدید می‌شود. تاکنون Ubisoft اطلاعات کمی در این مورد منتشرکرده ولی به تازگی آن‌ها اشاراتی به اینکه باید در آپدیتِ پیشِ‌رو منتشر چه چیزی باشیم، داشته‌اند. در ادامه می‌توانید توضیحات رسمیِ منتشرشده در رابطه با این 2 اپراتور جدید را مطالعه نمایید:

"اولین اپراتور یک اپراتور مدافع و فرمانده بوده که به همان‌اندازه‌ای که کوه‌ها غیر قابل تکان‌دادن هستند، دیوانه است. او در قلعه افسانه‌ای Kasbah در مراکش، زمینی که صدها سرباز در آن تعلیم دیده‌اند، قرار دارد. سخت‌گیر و باابهت، برای احترام ارزش زیادی قائل بوده و خودش را وقف آموزش و راهنمایی نیرو‌های ویژه مراکش کرده است. "

"اپراتور دوم یک اپراتور مهاجم بوده که به هرجایی که دست تقدیر او را ببرد، سفر می‌کند. او می‌تواند از صحرای Sahara عبور کرده، از کوه‌های Alps بالا رفته، در جنگل‌های بارانی آسیا زندگی کرده و باز هم در فرمی عملیاتی به واحد خود بازگردد. حساس و باهوش، او خبره‌ی عملیات‌های میدانی بوده و می‌تواند به خوبی دشمن را به عقب بازگرداند. "

خب بااینکه این 2 زوج جالبی به نظر می‌رسند ولی Ubisoft هنوز از توانایی‌ها و تجهیزات آن‌ها رونمایی نکرده است. اما جدا از این 2 اپراتور، Ubisoft اطلاعاتی از نقشه کاملا جدید بازی نیز به اشتراک گذاشته است.

"برای عملیات Wind Bastion و با توجه به قراردادی کتبی با فرمانده مقیم، Rainbow Six Siege توانسته مجوز استفاده از قلعه ترمیم‌شده در کوه‌های اتلس را به دست بیاورد. شما در موقعیتی نادر می‌تواند توانایی‌های خود را در قلعه تاریخی و آجری Kasbah به چالش بکشید. از دسترسی هوایی بی‌سابقه لذت برده و سعی کنید علیرغم واحه نزدیک به قلعه، تمرکز و هوش و حواس خود را از دست ندهید. "

این اطلاعات تنها حکم معرفی محتویات آپدیت جدید بازی را داشتند و برای جزئیات بیشتر از اپراتورها و نقشه‌ی جدید بازی باید تا فیتال لیگ حرفه‌ای Rainbow Six Siege که 17 نوامبر برگزار می‌شود، صبر کنیم.

بازی Rainbow Six Siege هم‌اکنون برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC در دسترس است. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.