Menu

Blizzard: فعلاً برنامه‌ای برای ساخت Warcraft 4 نداریم

تهیه‌کنندۀ ارشد شرکت Blizzard، آقای "پیت استیل‌ول (Pete Stilwell)" اعلام کرده است که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای توسعۀ Warcraft IV وجود ندارد. اما در آینده ساخت دنباله‌ای برای این سری تحسین‌شدۀ شرکت Blizzard ممکن است. معرفی عنوان Warcraft III: Reforged در مراسم BlizzCon 2018 گویای آن می‌باشد که این شرکت هنوز این سری را به کلی رها نکرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت GameSpot،‌ آقای "استیل‌ول" در مورد امکان توسعۀ عنوان Warcraft IV به سایت GameSpot گفت:

"منظورم این است که، نمی‌خواهم چیزی را لو بدهم، اما ما الان هیچ برنامه‌ای برای [Warcraft IV] نداریم. فکر می‌کنم که توسعۀ درست [Warcraft III: Reforged] اولویت اصلی ماست."

Warcraft III: Reforged که نسخۀ بازسازی شدۀ عنوان Warcraft III: Reign of Chaos و بستۀ الحاقی آن، The Frozen Throne است، برای طرفداران این سری و نیز طرفداران روزهای ابتدایی سبک استراتژی هم‌زمان توسعه می‌یابد. سخنان آقای "استیل‌ول" بر صحبت‌های کارگردان عنوان Starcraft II: Legacy of the Void، آقای "تیم مورتن (Tim Morten)"، در مورد آیندۀ سری Warcraft صحه می‌گذارد.

عنوان Warcraft III: Reforged دارای شخصیت‌ها، انیمیشن‌ها، نقشه‌ها و بخش Campaign بازسازی شده است و از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند. رابط کاربری و بخش World Editor بازی هم پیشرفت‌هایی داشته‌اند.

هم‌اکنون نسخۀ Spoils of War که محتوای درون‌بازی ویژه‌ای برای عناوین Heroes of the Storm ،Hearthstone: Heroes of Warcraft ،Diablo III و World of Warcraft باز می‌کند، برای پیش‌خرید در دسترس است.

عنوان Warcraft III در اواسط تیرماه سال 1381 و دو سال قبل‌ از انتشار World of Warcraft عرضه شد. بعد از عرضۀ بستۀ الحاقی The Frozen Throne در سال 1382، طرفداران این سری استراتژی هم‌زمان به غیر از چند افزونه با تم Warcraft برای عنوان Heroes of the Storm هیچ محتوای بزرگی دریافت نکرده‌اند. در کل به نظر می‌رسد که طرفداران برای عرضۀ احتمالی عنوان Warcraft IV باید کمی بیشتر صبر کنند.