Menu

دانلود موسیقی متن بازی I.G.I. 2 Covert Strike

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با آلبوم موسیقی متن بازی I.G.I. 2 Covert Strike اثر Kim Jensen در خدمت شما هستیم.

بازی I.G.I. 2 Covert Strike ادامه‌ای بر عنوان اول این سری با نام Project I.G.I.: I'm Going In و عنوانی در سبک شوتر اول شخص مبتنی بر مخفی کاری است که توسط استودیوی Innerloop Studios توسعه یافته و در سال 2003 توسط کمپانی Codemasters برای پلتفرم PC عرضه شد. داستان بازی در مورد یک مامور ویژه با نام دیوید جونز "David Jones" بود که از سوی مافوق‌هایش وظیفه می‌یافت تا یک ژنرال سرکش چینی با نام Wu Xing را که قصد انفجار یک EMP در فضا و مختل سازی ارتباطات جهان را داشت، متوقف کند. به خاطر این داستان، این بازی پس از شش ماه از تاریخ فروشش در چین و به دلیل احتمال ضربه زدن به ظاهر ارتش این کشور، ممنوع اعلام شد و نسخه‌ای سانسور شده از آن در این کشور عرضه شد که شامل شش مرحله‌ی پایانی آن نمی‌شد.

بعد از عرضه‌ی این بازی، این سری به خاموشی مطلق فرو رفته و به شن‌های زمان سپرده شد. تا این که در سوم ژانویه 2017، استودیوی Artplant که از اعضای سابق Innerloop تشکیل شده بود، اعلام کرد که تمام حقوق این سری از Square Enix خریداری شده است. در 29 می 2017 نیز اعلام شد که سومین نسخه‌ی این سری در حال ساخت است.

دانلود موسیقی متن بازی I.G.I. 2 Covert Strike

I.G.I. 2 Covert Strike Soundtrack

ناشر: Codemasters

تاریخ انتشار: 2007

قیمت (صرفا جهت اطلاع!): 10 دلار آمریکا

تعداد قطعات موسیقی: 17 قطعه

مدت زمان کلی: 37 دقیقه و 06 ثانیه

کیفیت: MP3 192

آهنگساز: Kim Jensen

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 53.09 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

(Track 01 (Main Menu [موسیقی پیشنهادی]

Track 03

Track 06

Track 10 [موسیقی پیشنهادی]

Track 13

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن بازی‌ها در پردیس‌گیم