Menu

برای بیش از 2 سال طرح داستانی Death Stranding تنها در ذهن هیدئو کوجیما بوده است

مدت تقریبا زیادی از معرفی بازی جدید "هیدئو کوجیما" به نام Death Stranding می‌گذرد ولی هنوز به صورت کامل مشخص نیست که با چه عنوانی سروکار داریم. اخیرا "تروی بیکر"، صداپیشه معروف صنعت بازی که در Death Stranding نیز حضور دارد، درباره بازی و چگونگی کارکردن با "کوجیما" صحبت کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، "تروی بیکر" در طول مراسم Argentina Game Show 2018 اعتراف کرد که او و "نورمن ریداس" به مدت 2 هفته با یکدیگر در حال فیلم‌برداری و بازیگری بخشی از بازی بوده‌اند. هم‌چنین او در ادامه درباره اینکه چگونه "کوجیما" بدون نوشتن چیزی برای 2 سال تمامی بازی را در ذهن داشته، صحبت کرد.

"من از دانستن این نکته متحیر شدم، و امیدوارم گفتن آن مشکلی نداشته باشد، ولی برای تقریبا 2 سال تمامی داستان بازی در ذهن او بوده است. وی هیچ چیزی از آن را برروی کاغذ نیاورده و تنها همه‌ی آن را در ذهن خود داشته است. اگر از او چیزی می‌پرسیدید، کاملا درست و دقیق جواب آن را می‌داد. اوضاع دقیقا مثل Metal Gear است. من هیچ وقت با چنین کسی که نیاز باشد تا این حد به او اعتماد کنم کار نکرده‌ام، چرا که همانند این است که بدون دیدن وارد جایی شوید. و او گروهی شگفت‌انگیز از افراد را برای ساخت یک بازی متحیرکننده پیرامون هم جمع کرده است. این عجیب است ولی من هیچ ایده‌ای ندارم که بازی چه زمانی برای عرضه آماده خواهد شد. به نظرم فیلم‌برداری من و "نورمن" تمام شده است، ولی خب شاید در اشتباه باشم. من عاشق بازی‌کردن این نقش هستم ."

بازی Death Stranding در تاریخی نامعلوم به صورت انحصاری برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.