Menu

از بازی جدید سازندگان Agony با نام Paranoid رونمایی شد

استودیوی Madmind اعلام کرده است که بازی جدید آن‌ها مدتی است که در دست ساخت قرار دارد. به گزارش پردیس گیم و به نقل از dsogaming، این بازی که Paranoid نام دارد، دارای سبک وحشت و بقا است که از یک داستان عمیق و روان شناختی به همراه گیم‌پلی پویا و خشن بهره می‌برد و در شبکه Steam عرضه خواهد شد.

Paranoid داستان "پاتریک کالمن" 31 ساله است که در یک سری شرایط اسرار آمیز تمامی اعضای خانواده خود را از دست داده است.

"والدین او به صورت وحشیانه کشته شدند و خواهرش ناگهان ناپدید شد. مرگ اعضای خانواده روحیه او را نابود کرد و محل زندگیش هم اکنون مانند یک زندان برایش می‌ماند.

در یک روز تماسی با "پاتریک" گرفته می‌شود که صدای پشت تلفن به نظر متعلق به خواهرش می‌باشد. 13 سال بعد از ناپدید شدن، او برگشت خود را اعلام می‌کند. برای دانستن حقیقت درمورد همه چیز، "پاتریک" مجبور است که زندگی رو به انزوای خود را رها کند و خود را به سوی تجاربی وحشت انگیز سوق دهد و شاهد دیوانگی شدیدی باشد."

سازندگان قول داده‌اند که بازی از سیستم مبارزه پویا و خوشنت آمیزی بهره ببرد که مبارزه‌ای بین واقعیت و پارانویا خواهد بود. بازی دارای دشمنان ترسناک و مکانیک استفاده زیاد از داروها می‌باشد. بازی دارای سبک وحشت بقا روانشناختی می‌باشد و بازیکن را در اعماق یک داستان وحشت انگیز فرو می‌برد.

به مناسبت معرفی رسمی بازی، استودیوی Madmind اولین تصاویر و تریلر گیم‌پلی مفهومی بازی را منتشر کرده است که در ادامه شما را به تماشای آن دعوت می‌کنیم.

Paranoid، عنوان جدید وحشت و بقا که توسط تیم توسعه عنوان Agony ساخته می‌شود

Paranoid، عنوان جدید وحشت و بقا که توسط تیم توسعه عنوان Agony ساخته می‌شود

Paranoid، عنوان جدید وحشت و بقا که توسط تیم توسعه عنوان Agony ساخته می‌شود

دانلود SD – دانلود HD

تماشا بصورت تمام‌صفحه