Menu

عنوان Sunset Overdrive در بانک اطلاعاتی Steam پدیدار شد

هفته پیش بود که درمورد شایعه مبنی بر عرضه عنوان Sunset Overdrive بر روی PC به شما خبر دادیم. در این خبر شاهد رده بندی شدن سنی این بازی توسط ESRB بودیم. همانطوری که بسیاری از ما فکر می‌کنیم، این بازی که هم اکنون به طور انحصاری برای Xbox One در دسترس می‌باشد، می‌تواند به صورت انحصاری در فروشگاه Microsoft نیز منتشر شود. به گزارش پردیس گیم و به نقل از dsogaming، با تمامی این اوصاف، بازی هم اکنون در بانک اطلاعاتی (database) شبکه Steam پدیدار شده است.

طبق آخرین اطلاعات به دست آمده از بانک اطلاعاتی Steam، این محصول 7 ماه پیش به این شبکه اضافه شده است و جزییات آن حدود چند ساعت پیش بروزرسانی شده است. به بیان دیگر، به نظر نمی‌رسد که این یک ورودی قدیمی در بانک اطلاعاتی Steam باشد (اتفاقی که برای Halo 3 نیز افتاد).

عنوان Sunset Overdrive در بانک اطلاعاتی Steam پدیدار شد

شرکت Microsoft هنوز به طور رسمی خبری مبنی بر عرضه Sunset Overdrive بر روی PC را اعلام نکرده است، اما، احتمال زیادی وجود دارد که بازی به زودی بر روی پلتفرم PC عرضه شود.

Sunset Overdrive یک عنوان اکشن-ماجراجویی و جهان باز است که دارای حالت سوم شخص می‌باشد و در سال 2014 به صورت انحصاری برای Xbox One عرضه شد.