Menu

جدول فروش هفتگی بریتانیا: عملکرد فوق العاده Red Dead Redemption 2 همچنان ادامه دارد

هفته گذشته Rockstar با افتخار اعلام کرد که عرضه Red Dead Redemption 2 به شدت موفقیت‌آمیز بوده و این بازی توانسته با زدن رکورد بهترین شروعِ آخر هفته در تاریخ محصولات سرگرمی، نزدیک به 725 میلیون دلار فروش داشته باشد. هم‌چنین این بازی بعد از عنوان دیگر Rockstar یعنی Grand Theft Auto V (بیش از یک میلیارد دلار)، بهترین شروع را در تاریخ محصولات سرگرمی داشته است. شاید به شک افتاده باشید ولی بدانید که هر 2 بیانیه بالا درست هستند؛ تنها نکته این است GTA V در پنجشنبه عرضه شده بود و به نوعی نمی‌توان شروع آن را به عنوان آخر هفته حساب کرد.

اما به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، بازی جدید Rockstar در دومین هفته نیز عملکردی عالی داشته و توانسته بهترین فروش هفته دوم را در میان بازی‌های سال 2018 به نام خود ثبت کند. فروش بازی تنها 51 درصد افت داشته که آماری فوق‌العاده است. قبل از عرضه Red Dead Redemption 2 پیش‌بینی می‌شد این بازی در هفته اول فروشی بین 6 تا 8 میلیون نسخه داشته باشد ولی فروش 725میلیون دلاری نشانگر این است که فروش بازی نزدیک به 11 میلیون نسخه بوده است.

Red Dead Online نیز در هفته‌‌های آینده به صورت بتا در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت و همین می‌تواند سبب اوج گرفتن دوباره فروش بازی شود.

اما از بین بازی‌های جدید هفته گذشته تنها عنوان Football Manager 2019 توانسته به لیست 10 بازی برتر (جایگاه نهم) راه پیدا کند و عنوان Call of Cthulhu در رده 27ام قرار گرفته است. Lego Harry Potter Collection نیز به لطف عرضه بازی برروی Xbox One و Switch دوباره وارد جدول پرفروش‌ترین‌ها شده و در جایگاه هشتم قرار گرفته است.

در ادامه می‌توانید لیست پرفروش‌‌ترین بازی‌های بریتانیا در هفته گذشته را به تفکیک پلتفرم مشاهده نمایید. شایان ذکر است این لیست شامل فروش دیجیتالی بازی‌ها نمی‌شود پس نمی‌توان آن را به عنوان آمار فروش کلی بازی‌ها در بریتانیا در نظر گرفت.

پرفروش‌ترین بازی‌های هفته گذشته


پرفروش‌ترین بازی‌های PS4


پرفروش‌ترین بازی‌های Xbox One


در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.