Menu

به نظر می‌رسد Crackdown 3 حاوی صحنه‌هایی خشن و تاثیرگذار خواهد بود

به تازگی عنوان اکشن و ماجراجویی Crackdown 3 که برای Xbox One و Windows 10 در دست توسعه است، توسط هیئت‌ رده‌بندی استرالیا رده‌بندی سنی شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، این بازی هنوز توسط رده‌بندی معتبر PEGI بررسی نشده ولی هیئت بررسی استرالیا Crackdown 3 را به عنوان یک بازی "MA+15" شناخته است؛ این بدین معناست که محتویات Crackdown 3 قدرت‌مند و تاثیرگذار بوده و حاوی "خشونتی شدید و قوی" می‌شود. دیگر المان‌های بازی شامل کمی مصرف مواد‌مخدر و کمی روابط جنسی است.

همان‌طور که می‌دانید بازی Crackdown 3 ابتدا برای عرضه در سال 2016 برنامه‌ریزی شده بود ولی بعدا انتشار بازی تا سال 2018 به تعویق افتاد. اما این پایان ماجرا نبود و Microsoft در E3 امسال تاریخ انتشار بازی را فوریه 2019 به تعویق انداخت.

Crackdown 3 عنوانی تماما چندنفره است؛ به گفته سازندگان تخریب‌پذیری یکی از مهم‌ترین المان‌های بازی بوده و توسط سیستم ابری Microsoft صورت می‌گیرد. در بازی می‌توانید از وسایل‌نقلیه مختلف و نیرو‌هایی گوناگون استفاده کنید. انتظار می‌رود در رویداد X018 که هفته آینده در شهر مکزیکو سیتی برگزار می‌شود، شاهد اطلاعات جدیدی از این بازی باشیم.

Crackdown 3 در فوریه 2019 برروی کنسول Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.