Menu

دانلود موسیقی متن سری بازی The Chronicles of Riddick

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با آلبوم موسیقی متن سری بازی The Chronicles of Riddick اثر Gustaf Grefberg در خدمت شما هستیم.

بازی The Chronicles Of Riddick: Escape From Butcher Bay عنوانی در سبک اکشن اول شخص مخفی کاری است که توسط استودیوی Starbreeze Studios توسعه یافته و توسط کمپانی Vivendi Universal Games در یکم June سال 2004 برای پلتفرم‌های PC و Xbox عرضه شد. این بازی در واقع پیش درآمدی بر فیلم The Chronicles Of Riddick محسوب می‌شد و وین دیزل "Vin Diesel" دوباره و درست همانند فیلم، به ایفای نقش پروتاگونیست اصلی داستان یعنی ریچارد ریدیک "Richard B. Riddick" می‌پرداخت. پس از عرضه، این عنوان توانست تا نمرات بالایی را از سوی منتقدین و رسانه‌ها به خود اختصاص دهد و نه تنها به شدت از سوی آن‌ها ستایش شد، بلکه حتی از لحاظ کیفیت در سطح عناوین بزرگی همچون Half-Life 2 قرار گرفت و توانست یکی از بهترین بازی‌های اقتباس شده از روی فیلم‌ها لقب بگیرد.

این بازی بعدها برای کنسول‌های نسل جدید بازسازی شده و با نام The Chronicles Of Riddick: Assault On Dark Athena در هفتم آپریل 2009 توسط کمپانی آتاری برای پلتفرم‌های PC و Xbox 360 و PlayStation 3 عرضه شد؛ اما با وجود دریافت نمرات بالا، نتوانست موفقیت گسترده‌ی نسخه‌ی قبلی را تکرار کند. متاسفانه به خاطر استفاده شدن قفل TAGES بر روی نسخه‌ی PC و منسوخ شدن این قفل پس از مدتی، این نسخه‌ها عملا غیرقابل استفاده شدند و نیاز به دستکاری‌های مختلف برای اجرا داشتند. همچنین با وجود عرضه شدن این عنوان بر روی فروشگاه GOG، متاسفانه این بازی در مارچ سال 2017 از این سرویس پاک شد. برای همین، این عنوان دیگر قابل دسترسی نمی‌باشد.

نگاهی به سرگذشت آقای Gustaf Grefberg: آقای Gustaf Grefberg یک موسیقیدان سوئدی است که در سال 1974 میلادی متولد شد و موسیقی متن رسمی اکثر عناوین استودیوی Starbreeze Studios توسط وی ساخته شده اند. از جمله آثار آقای Grefberg در صنعت بازی های رایانه ای، می توان به بازی هایی همچون Enclave و The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay و The Darkness و Brothers: A Tale of Two Sons اشاره کرد.

The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay Soundtrack

The Chronicles of Riddick: Assault On Dark Athena Soundtrack

ناشر: Atari (نسخه اول) – Starbreeze Studios (نسخه دوم)

تاریخ انتشار: 08 جولای 2012

قیمت (صرفا جهت اطلاع!): 15 دلار آمریکا (در حال حاضر ناموجود در فروشگاه ها)

تعداد قطعات موسیقی: 17 قطعه (نسخه اول) + 21 قطعه (نسخه دوم)

مدت زمان کلی: 49 دقیقه و 01 ثانیه + 01 ساعت و 22 دقیقه و 11 ثانیه

کیفیت: MP3 128 (نسخه اول) و MP3 320 (نسخه دوم)

آهنگساز: Gustaf Grefberg

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 197.11 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

Code Red – Action track [موسیقی پیشنهادی]

Dark Athena Awaits

Pope Joe theme

Showdown – Action track [موسیقی پیشنهادی]

The Arrival

Revas Battle

End Credits [موسیقی پیشنهادی]

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن بازی‌ها در پردیس‌گیم